"مارال فرجاد" اونور چه حالی به هولی شد؛ تیپاش چش درآرِ بدجور ولی حلال اولسون!

maral farjad shayanews

مارال فرجاد بازیگر فیلم خوب بد جلف که اخیرا مهاجرت کرده به مجارستان، تازگیا به کشورش برگشته و محبور شده مطابق فاز اینجاییا استایل بزنه!

شایانیوز- مارال فرجاد از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که چند سالی میشه از دوربین جدا شده و رفته مجارستان. البته خیلیا معتقدن مارال فرجاد برای خوش گذرونی و این حرفا تشریف برده به یه کشور توپ، ولی واقعیت بیماری سرطانیه که مدتی است گریبان گیر خانوم بازیگر شده. مارال فرجاد که از یه خانواده تماما هنرمند به دنیای بازیگری وارد شده، حالا تو اینستا بیشتر شهرت داره و گهگداری هم با جینگول بازیاش سوژه ای میشه واسه اینستابازا!

مارال خانوم به تازگی بعد از مدت ها دوباره به ایران برگشته و با انتشار عکسی همراه با خواهرش که اون هم بازیگره، یعنی مونا فرجاد این قضیه رو به طرفداراش خبر داد. مارال فرجاد که وابستگی زیادی به خواهر و پدرش داره، از زمانی که رفته مجارستان کلا شده یه آدم دیگه که هیچ حساب و کتابی هم براش وجود نداره. این بازیگر حالا بعد از مدت ها که تصمیم گرفته برگرده ایران، از جینگول بازیاش اندکی کاسته و مجبور شده خودشُ با روال اینجا وفق بده دیگه!

q

تغییر فاز یوهویی مارال فرجاد با تیپای گنگ بالاش!

مارال فرجاد که یه بازیگر خیلی ساده بین بازیگرا بود، حالا تو مجارستان یه فازگیر اعظمی شده که ببینیش رسما کف میکنی. این بازیگر با چنان استایلایی ظاهر میشه تو کوچه خیابونای مجار که خود خارجیا اینطوری تو خیابونای تگزاس نمیگردن.

البته این اواخر تو فیلم خوب بد جلف که بازی کرده بود هم نشون داد که یه ایطور چیزایی تو خودش داره واسه خودش و با میکاپ غلیظ و نقشی که داشت، یه قدم اولیه ای واسه فازگیریای حالاییش برداشته بود. خانوم خانوما چند وقت پیش با یه استایل پلنگ صورتی عکس گذاشته بود و یه جوری ترکوند که انگاری تا حالا گذرش به ایران نخورده چه برسه که یه روزی بازیگر هم بوده!

w

r

i

مارال فرجاد سرطان داره یا اعتماد به سقف!

از چند سال پیش که مارال خانوم تصمیم گرفت بره مجارستان، کلا اینستا شده واسش یه راه فوق العاده واسه پول درآوردن. کاری که شاید اگه تو ایران میموند، هیچوقت ازش درخواست نمیشد بیاد و انجام بده، اونم چه کاری، مدل شدن!

مارال فرجاد که کلا اعتماد به نفس تو خونوادشون موج میزنه، حالا درسته که سرطان داره ولی همین موضوع باعث شده که با برندهای مجارستانی کار بکنه و بزنه تو کار توریست شدن و همه جای دنیا رو بگرده. از ایتالیا گرفته تا شهرای ریز و درشت مجار رو! حالا باشه اگه مریضی که واقعا درمان کن ولی اینقدر ریخت و پاش اونم کنار دست آقاشون واقعا خط خطی میکنه اعصاب کاربرا رو.

e

t

f

مارال فرجاد از کجا اومده و داره به کجا میرررره!

مارال فرجاد از بازیگران دهه شصتی سینما و تلویزیونه که اصالتا ترک زبانه و در خانواده ای هنرمند به دنیا اومد. او ابتدا خیلی شناخته شده نبود و هر کس برای دفعه اول مارال خانوم رو میدید، او رو با پدرش نسبت میداد و از این طریق ایشون به محبوبیت بیشتر هم رسید. پدر مارال فرجاد، آقای جلیل فرجاده و خواهرش هم مونا که بیشتر او رو به عنوان کتایون در سریال محبوب “ساختمان پزشکان” میشناسن، حالا مدتیه که از هم دور افتادن.

مارال و مونا به تازگی مادر خودشون رو بر اثر بیماری سرطان از دست دادن و این موضوع حسابی حال خراب و غمگینی رو برای این خونواده به همراه داشت و نشون داد این بیماری یه جورایی داره کم کم فرجادها رو از هم جدا میکنه.

df

u

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *