"ماهور الوند" با تیپای سانتی مانتال دیگه اینجا جاش نیس؛ بپا یه وقت پرپر نشی!

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند بازیگر فیلم ملی و راه های نرفته اش که اخیرا با تیپای کش و قوس دارش اینستا رو زیر و رو کرده، یه عکس جینگول از خودش منتشر کرد.

شایانیوز- ماهور الوند از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا قراره تو یه سریال نمایش خانگی خیلی خفن به اسم “بی گناه” بازی کنه و دوباره فضای سینما رو با این فیلم بمبارون کنه. ماهور الوند دختر کارگردان معروفِ سینما سیروس الونده و خیلیا بر این باورند که شاخ بودن این خانوم تو فضای مجازی نتیجه همین ارتباط عمیقه. ماهور الوند تو اینستا یه سوتون درست و حسابی به شمار میاد که با تیپای خفن و جذاب حسابی استایلای رنگ و وارنگش رو به رخ میکشه.

ماهور خانوم به تازگی یه عکسی منتشر کرد که او رو با یه جینگیلی خاصی نشون میده. این بازیگر که علاقه زیادی داره برتر از بقیه باشه، از عوض کردن راه و بیراه تیپاش و استفاده از اکسسوری های باورنکردنی اصلا دریغ نمیکنه. ماهور الوند بخاطر اینکه خیلی تو کل سینما به واسطه ارتباط با سیروس الوند کفشه و زمینه خوبی هم واسه خودنمایی هاش تو اینستا پیدا کرده، کُپ ترندای هر فصل رو ست میزنه و دِ برو که رفتیم! تم سبزی که ماهور الوند تو عکس ازش استفاده کرده یه جوری او رو متفاوت تر از همیشه نشون میده که اگه ببینینش قطعا کف میکنین بدجور و واسه همین هم کلی از طرفدارا دلشون واسه خانوم پر کشیده!

IMG_۲۰۲۲۰۸۲۲_۱۶۵۶۲۵

تیپای ماهور الوند که ریلکسی داره از سر و کولشون میره بالا!

ماهور الوند از بازیگرای با اصل و نسب تو حوزه بازیگریه که حسابی با تیپاش داره از اون ور بوم میفته و یه طوری هم در این زمینه رله  اس که بدون اینکه بره آمریکا رسم اونجا رو آورده ایران! این بازیگر که چندان هم تیپاش چنگی به دل نمیزنه به واسطه ارتباط خفنی که تو سینما داره از هیچ چی هم نمیترسه و با استایلاش راه و بیراه خودنمایی میکنه و به اونایی که نمیتونن اینقدر راحت این مدلی باشن حسابی فخر میفروشه.

ماهور الوند چند وقت پیش یه عکسی از خودش گذاشته بود تو پیج شخصیش که اگه نگاش کنین قطعا شاخ درمیارین از این همه ریلکسی که واقعا غیر قابل باوره از یه بازیگر ایرانی! حالا تیپ نارنجی و چش در آرتو نمیذاشتی تو پیج چیزی میشد آخه؟!!!

rfgdsfg

efgs

esjfghsfg

ماهور الوند با فیس شیرینش شاخ همه غولا رو شکوند!

ماهور الوند مدتی قبل به مناسبت تولدش یه تیپ درست و حسابی و البته شاه پسند زد واسه تولدش و نشون داد با گذر زمان و ورود به سن ۲۸ سالگی هم همچنان قراره به استایلای خارجکیش ادامه بده.

نباید از این موضوع گذشت که ماهور خانوم بعد از بازی در فیلم “ملی و راه های نرفته اش” به واسطه فیس دخترونه و جذابی که داشت، چش خیلیا رو به سمت خودش برگردوند و درواقع اصل طرفدار جمع کردنش هم از همون فیلم شروع شد. حالا تو اینستا با میکاپای جینگولی که ماهور انجام میده، حسابی اعتماد به نفسش زده بالا!

hegdfsfr

shjfdshfg

as

ماهور الوند با کلی پارتی سینما رو ترکونده!

ماهور خانوم فرزند کارگردان بسیار محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون سیروس الونده و درواقع پیشرفت شایان او در حوزه سینما و تئاتر هم بی شک مدیون تلاش های پدرشه. ماهور الوند تو سینما جزو تحصیل کرده هاس و تو دانشگاه تهران درس خونده که این موضوع یه برد درست و حسابی براش محسوب میشه و باعث دیده شدن بیشترش شده.

خانوم یه مدت پیش استاد سمندریان درس بازیگری گرفته و تو بعضی از کارا هم با ایشون همکاری کرده و میشه به واقع اذعان داشت که خیلی کارنامه پر و پیمونی نسبت به بازیگرای الانی داره.

wq

fg

jsfgdhf

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *