متهمان مرگ مارادونا را بشناسید!

مرگ مارادونا واکنش‌ های جالبی را به همراه داشت و جامعه فوتبال را در سوگ فرو برد.

از همان زمان شایعه نقشی که قصور پزشکی در مرگ او ایفا کرده بر سر زبان‌ها افتاد و بسیاری تایید کردند که اشتباه پزشکان باعث شده که این ستاره سابق ناپولی خیلی زود از دنیا برود. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حالا دادگاهی در آرژانتین اعلام کرده است که جلسات محاکمه هشت نفر از تیم پزشکی حرفه‌ای که مسئولیت درمان او را برعهده داشته‌اند قرار است به زودی برگزار شود. 

پیش از این دادگاه این افراد را متهم شناخته بود و حالا آنها با اعتراض به این رویه، درخواست برگزاری دادگاه تجدیدنظری را دارند که قرار است به زودی با حضور آنها و وکلای مدافع دو طرف برگزار شود. 

1854092
لئوپولدو لوکه، جراح مارادونا و آگوستینا کوساچوف، روانپزشک او، در بین متهمان قرار دارند

مارادونا در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در حالی که تنها ۶۰ سال داشت از دنیا رفت. او چندین سال متوالی با مصرف کوکایین و نوشیدنی‌های الکلی درگیر بود و در حالی که تنها دو هفته از انجام عمل جراحی‌اش می‌گذشت، در حالی که از دنیا رفته بود در رختخوابش پیدا شد. گفته شد که او بر اثر حمله قلبی فوت کرده است. 

این هشت متهم معتقد هستند که نباید به اتهام دست داشتن در قتل غیرعمد این بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین دادگاهی شوند و این اتهام برای آنها بسیار سنگین است. 

1854093
چارلی دیاز، روانشناس، یکی دیگر از کسانی است که باید در دادگاه حاضر شود

پیش از این گفته شده بود که آنها با بی‌احتیاطی و سهل انگاری در درمان خانگی مارادونا رفتار کرده‌اند و همین موضوع باعث شده که او در خواب و بر اثر مشکل قلبی پس از عمل فوت کند. 

هیئتی ۲۰ نفره از متخصصان پزشکی در سال ۲۰۲۱ به دادستان کل آرژانتین اعلام کرده بودند که اگر درمان درستی برای او در نظر گرفته می‌شد و به تجهیزات پزشکی مناسب دسترسی داشت، شانس بسیار بیشتری برای نجات و ادامه حیات پیدا می‌کند.

1854094
نانسی ادیث فورلینی، پزشک سوییسی، که پیش از این در دفتر دادستانی آرژانتین حاضر شده بود

این دادگاه هنوز اعلام نکرده که جلسه بررسی به اتهامات این هشت نفر قرار است در چه تاریخی برگزار شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *