محرومیت ستاره رم به دلیل مشارکت در تخلفات مالی باشگاه یوونتوس!

خلفات مالی باشگاه یوونتوس، دامان بازیکنان پیشین این تیم را نیز گرفته است.

مدتی پیش بود که یوونتوس به دلیل تخلفات مالی از جمله ساخت حساب های جعلی به کسر ۱۵ امتیاز محکوم شد. نحوه پرداخت دستمزد بازیکنان در دوران همه گیری کرونا موضوع جدیدی است که دستگاه های قضایی ایتالیا در حال تحقیق روی آن هستند و این احتمال وجود دارد که بیانکونری در این پرونده نیز متخلف شناخته شده، با جریمه های سنگین مواجه شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس یکی از بازیکنانی است که در سال ۲۰۲۰ و در اوج همه‌گیری کووید و تعطیلی مسابقات، زمانی که هنوز مشخص نبود فصل از سر گرفته می شود یا خیر، با امتناع از دریافت چهار ماه دستمزد موافقت کردند، با این حال، او و سایر بازیکنان مظنون به دریافت حداقل سه ماه حقوق زیر میزی هستند! این اتفاق مغایر با ماده ۳۱ قانون عدالت ورزشی است که می گوید بازیکنان و باشگاه ها مجاز به توافق بر سر غرامت خارج از قوانین فدرال نیستند. بازرسان همچنین معتقدند دیبالا ۳ میلیون یورو به عنوان غرامت پس از اینکه یوونتوس سال گذشته از تمدید قراردادش امتناع کرد، از این باشگاه دریافت کرده است و بررسی ها نشان می دهند هنوز ۳/۷ میلیون یوروی دیگر طلبکار است! 

اگر پائولو دیبالا به دلیل دریافت این مبالغ مجرم شناخته شود، ممکن است حداقل یک ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم شود. گفتنی است دیبالا امروز برای دومین بار مورد بازجویی قرار گرفت.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *