تیتر خبرها

"محیا دهقانی" بازیگر نجلا حرکت زد آرنولد شوک کُن؛ با کلی آرا ویرا شد پرنسس خاورمیانه!

mahya dehghani shyanews

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که با چهره خاصش داره اینستا رو مالِ خود میکنه، به تازگی زده تو کار ورزش و یه پا رونی کلمن شده واسه خودش!

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال پرمخاطب “نجلا ۲” دیده باشین، بازیگر نقش اصلی اون رو به خاطر دارین. محیا دهقانی که به واسطه بازی جذابش توی این سریال موفق شد نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه، حالا با کلی فازپرونی تو اینستا داره میترکونه و ثابت میکنه چیزی از بقیه کم نداره. محیا دهقانی با استایل های خاص و چهره تو دل بروش حالا نه فقط یه بازیگر محبوب، بلکه یه اینستاباز خفن و مشهور هم به شمار میاد.

محیا خانوم به تازگی تو پیجش ویدیوهایی میذاره که نشون میده بدجوری زده تو کار ساختن یه استایل خاص واسه خودش و با ورزش های پرورش اندامی که انجام میده، زده رو دست هر کی که فکر میکنه بازیگرا علاقه ای به اینجور فضاها ندارن.

البته این روزا خیلی از بازیگرا رفتن تو همین کار، ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که قبلا از این کارا نمیکرد و بعد از بازی تو سریال نجلا یهو از ورزش سر درآورد و اینقدر هم تو ویدیوهاش با گنگ پر و پیمون حرکات رو انجام میده که انگار صد ساله داره این کار رو انجام میده و بقیه هم از ایشون یاد گرفتن ورزش کردن!

زَلم زیمبوهای چش درآرِ محیا دهقانی که اینستا رو ترکونده!

محیا دهقانی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم دیده شد سریع رفت سراغ تبلیغات رنگ و وارنگ و با این کاراش سعی کرد بیش از پیش دیده شه که البته تا حد زیادی هم موفق بوده.

این بازیگر که با یه فیس خاص و جذاب خدادادی کلی تونسته علاوه بر حرفه اصلیش، طرفدار جمع کنه واسه خودش، حالا با کلی ادا اصول تشریف آورده تو حوزه فِنت اندازی در زمینه خودنمایی اونم با ژستایی که رسما همه مدلا باید جلوش لُنگ بندازن. حالا درسته که هر چی واسه خفن بودن نیاز داری رو کلا در وجودت نهادینه اس، ولی دیگه این مدل فاز گرفتنا واقعا باورنکردنیه!

fhdg

d

وقتی چشمای فرم دارِ محیا دهقانی طرفدار داره هوارتا!

محیا خانوم یه بازیگر خیلی خوب و حرفه ایه که بلده چطوری باید نقشو خوب دربیاره و همیشه هم تو کارای جذاب بازی کرده تا نشون بده واسه رسیده به شهرت هر کاری رو انتخاب نمیکنه. البته باید بگیم که این موضوع فقط در زمینه حرفه اصلیش که بازیگریه صدق میکنه و در جاهای دیگه مثل خفن بازیای تو اینستا، اینطوری نیس.

واقعیت اینه که محیا دهقانی علاوه بر بازیگری توپش، با فرم خاص چشماش تونسته خیلی بیشتر از اونچه فکرشو بکنید، طرفدار واسه خودش جمع کنه. خانوم خانوما فقط کافیه یه عکس از فیسش بذاره اونم با یه تِم ساده تو چهره اش که با فیگورش سِت باشه تا کلی کاربر بریزن تو پیجشو حسابی از خجالتش در بیان.

f

ee

محیا دهقانی، ستاره نترس سینما!

در سینما بازیگرای زیادی هستن که فقط نقشایی با یه سبک خاص رو قبول میکنن و واسه همین زیاد جا تو دل مردم باز نمیکنن. اما نکته قابل توجه درباره محیا دهقانی سبک و تیپ های جذابش تو نقشای متفاوته. درواقع وقتی یک نقشی به این بازیگر پیشنهاد میشه، سعی داره اون رو به خوبی به نمایش بذاره و از بازخوردای غیرمنتظره هراس چندانی نداره.

ew

gf

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *