"محیا دهقانی" بازیگر چشم شهلا نجلا چه فیگوری میاد جلو دوربین؛ حوله حموم چی میییگه!

محیا دهقانی که از بازیگر های جذاب سینما و تلویزیون به حساب میاد این روزها با پست و استوری های ورزشی که منتشر می‌کنه حسابی داره رو کم می‌کنه.

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر قدر و دوست داشتی سینما و تلویزیون این روزهای ماست که بیشتر خانوم رو به خاطر سریال پایتخت ۴ و از همه مهم تر نجلا ۲ میشناسند که به جای خانوم سارا رسول زاده نقش اصلی این سریال یعنی نجلا رو جلوی دوربین بازی کرد. بعد از اون هم خانوم خانوم سریال مستوران رو در صف نمایش داره که گویا هنوز نوبت بخش نرسیده. حالا ممکنه براتون سوال شه وقتی محیا خانوم دهقانی آنقدر کم کار شده چطور هنوز اسمش مثل نقل و نبات تو دهن مخاطبینه و این همه هم طرفدار داره؟! خب مشخصه به لطف چوب جادویی به اسم اینستاگرام.

محیا خانوم دهقانی تو این مدت که از عرصه بازیگری دور بوده حسابی تو اینستا رخ اومده و توانایی های خودش رو نشون داده و برای طرفدار هاش دلبری کرده البته نه مثل خانوم فریبا نادری و امثال ایشون که با سلفی های عجیب غریب و بی معنی کاربران رو عاصی کردند. یکی از محتواهای پایه ثابت محیا خانوم ویدیو گرفتن از ورزش کردنش است. خانوم خانوما که از هشت سالگی ورزشکار بوده الان هم با ویدیو هایی که از ورزش کردن خودش میگذارم حسابی قدرت بدنی و البته اندام ورزیده خودش رو به رخ می‌کشه. در ادامه نمونه ای از این ویدیو های ورزشی خانوم رو مشاهده می‌کنیم.

محیا دهقانی مدلی که لنگش نیست 

محیا دهقانی عزیز فقط به فیلم های ورزشی یا عکس های مرتبط با فیلم و سریال هاش اکتفا نمیکنه و عکس های خوشگل موشگل زیادی از خودش منتشر می‌کنه که نشون میده خانوم رو نمیکنه اگر بخواد می‌تونه صد تای یه مدل ظاهر بشه. البته الان که بازیگر های مثل مریم معصومی و ترلان پروانه راه و بی راه عکس های حرفه ای و آتلیه ای از خودشون منتشر میکنند محیا خانوم دهقانی هم برای این که بتونه خودش رو تو این عرصه بالا نگه داره مجبوره از این جور کارها بکنه، الحق و الانصاف هم محیا خانوم که به زیبایی خودش هم کاملا واقعه می‌دونه چطور آرایش کنه و چطور ژست بگیره تا جذابیت چهره و نگاهش دو چندان بشه حتا با حوله حمام.

محیا دهقانی

محیا دهقانی

محیا دهقانی و تریپ لاتی طورش که حرف نداره

محیا دهقانی گرچه تا الان اون طور که باید و شاید شناخته شده نیست اما خانوم خانوما حسابی تو این کار سابقه داره و کاملا حرفه ای وار و آکادمیک طور وارد این حرفه شده حالا اگر شما با شنیدن اسم محیا دهقانی یاد سه دختر جسور و جذاب به اسم نجلا میوفتید باید بدونید که محیا خانوم یه جلوه دیگه هم داره که می‌تونه قشنگ لاتیش رو پر کنه و یه تریپ گنگ و خفن بزنه و بعد هم بره جلوی دوربین. 

محیا دهقانی

محیا دهقانی

از محیا دهقانی بیشتر بدونیم 

محیا دهقانی متولد دی ماه سال ۱۳۷۰ در تهران است که فارق التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. خانوم بازیگر از سن ۸ سالگی ورزش کاراته رو به طور حرفه ای شروع کرده و حالا دان دو کاراته داره. محیا خانوم در سال ۹۲ با سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار راه خودش رو به دنیای سینما باز کرد اما با وجود این که در این فیلم با گروه خوب و حرفه ای همراه بود، شهرتش رو به سریال پایتخت ۴ و نقش سوسن مدیونه. سریال نجلا هم که دیگه تیر آخر برای حسابی به چشم اومدن محیا خانوم بود.

محیا دهقانی

محیا دهقانی

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *