تیتر خبرها

"محیا دهقانی" با کلی ادا اصول سر تا پاشو جواهردوزی کرده؛ از پشه بند مانتو ساخته کف کنی!

محیا دهقانی بازیگر نجلا اخیرا حسابی زده تو کار ورزشای خفن و میخواد با استایلش گرد و خاک بپا کنه و مدام هم پست میذاره که بگه من خاصم!

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال پرمخاطب “نجلا ۲” تونست سیلی از طرفداران رو در فضای مجازی و حقیقی به سمت خودش بکشونه. البته این تازه شروعی طوفانی برای محیا دهقانی بود که بعدش باعث شد در نقش های متفاوت و جذاب دیگه ای بازی کنه و حسابی با سلبریتیا در رقابت باشه. محیا دهقانی پس از بازی در این سریال نشون داد که علاقه زیادی به شهرت داره و واسه اینکه این میزان از محبوبیتش بیش از پیش بشه، حاضره هر کاری بکنه.

rw

gdg

مثلا محیا خانوم به تازگی عکسی منتشر کرده که او رو خیلی تو دل برو و دوست داشتنی به همراه فیسی زیر یه عالمه میکاپ ملیح که خیلی هم به چشم نیاد در کنار رفقای جینگش نشون میده. خانوم خانوما با یه استایل متفاوت که کمتر کسی تابحال دیده یه بازیگر بخواد چنین چیزی رو جلوی دوربینای مختلف بپوشه از خودش بعدش از مدت ها رونمایی کرد.

این بازیگر با یه ترکیب سمی از رنگ ها سعی کرده خیلی خاص و ژینگول به نظر بیاد و همه خفنا چشماشون دوخته شه به ایشون که خب در میون بازیگرای دیگه قطعا چشمای گربه ای طورش باعث شده بقیه اصلا به چشم نیان و کم مونده بود که لُپای خانومی بخواد گل بندازه که یه عروسک خیلی محبوب ازش بسازه که تو این عکس همه جوره اش رو میشه پیدا کرد!

q

ghh

طعم خوش ثروت از  محیا دهقانی یه ورزشکار توووپ ساخت که بمبم تکونش نمیده!

محیا دهقانی بعد از اینکه طعم محبوبیت آنچنانی و تعداد پیجای فَنش رفته بالا، یهو تو پیج اینستا فاز تغییر داد و زد تو کار آرنولد شدن و تا حالا تونسته کلی فاز بترکونه با همین ادا اصولاش! این بازیگر که خیلیا فکر میکردن نحیف و بسیار لطیفه اما یهو با مشهور شدنش از اونور بوم افتاد، اونم یه طوری که هیچکی دیگه نمیتونه برش گردونه.

خانوم خانوما با یه عالمه فاز گنگ بالا که البته میکاپ هم داره هوارتا، یهو میون یه عالمه درخت و جنگل دیده شد اونم در حال ورزش! این موضوع به قدری برای کاربرای پیج این خانوم عجیب و غریب بود که همه میگفتن آخه این حجم میکاپ چطور رو صورت این خانوم پیش از شروع به ورزشش هست و بعد از اینکه یعنی خیلی مدت طولانی ورزش میکنه باز هم عین همون رو فیسش مونده؟! البته که ورزش های محیا دهقانی هم به قدری یواش و الکی میزنه که بعد دو تا دونه میل زدن یهو برمیداره آب میخوره، خانوم مچ آرنولد هم میخوابونه اینطوری شک نکنین!!!

ژست اومدنای عجیب و غریب محیا دهقانی از اروپا تا ایران!

شاید تصور کنین که محیا دهقانی یه شبه تبدیل شد به اینی که الان هست و به عنوان یه سلبریتی میشه ازش یاد کرد با هنرهای خفن در حوزه هنر و بازیگری، ولی اینطور نیست. این بازیگر خوش چهره که هم فیس مناسب و جذابی برای بازیگری داره و هم استایل درست و حسابی، خارج رفته و اروپا دیده اس و با تجربه هایی که از کار کردن با کارگردانای مختلف کسب کرده تونسته تبدیل شه به نجلا خانوم معروف!

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که محیا دهقانی تو خارج هم داشت کم کم علاقه بی نهایتش به شاخ شدن در فضای مجازی رو دنبال میکرد و مدام از خودش در هر جایی که میتونست با استایلای مخصوص رخ میگرفت بدجور!

r

t

f

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *