مدلینگ "گلشیفته فراهانی" وقتی زیادی بلده نابی؛ فالووراش شوهرش دادن به چه عربی

گلشیفته فراهانی همیشه از چهره های با استعدادی بوده که نه فقط در یک حوزه بلکه تو موارد مختلف حسابی ترکونده و مدلینگ هم یکیش!

شایانیوز- گلشیفته فراهانی همیشه از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی بوده که البته بازیش مورد توجه قرار گرفته چرا که واقعا استعداد این هنر رو داره. گلشیفته فراهانی حتی زمانی که در ایران هم بود سابقه کاری شاخی برای خود داشت و حالا ک هم خیلی ساله از ایران رفته باز کارنامه کاری جذابی داره چرا که هر کشوری که رفت چه فرانسه و چه آمریکا، کار و بار خود را ادامه داد و در حرفه شگفت انگیز بازیگری بولد شد. گلشیفته فراهانی هیچ گاه بیکار نبوده و نیست و همچنان دیده میشه که خانوم بازیگر در کنار هنرمندان به نام اونور آبی همبازیه و به راه و کار خود ادامه میده.

اما گلشیفته فراهانی رو میشه پر حاشیه ترین و پر سر و صدا ترین بازیگری دوسنت که تو این چندین سال اخیر از ایران مهاجرت کرده و اخبارش مثل بمب ترکیده. حالا گلی خانوم از اونجایی که در اینستاگرام به شدت فعاله، تصاویر و ویدیوهای بسیاری از خود منتشر میکه که نشون دهنده سبک زندگیشه. در ادامه استوری جدید وی را مشاهده می کنید که جالب بود و مشخص بود بر سر پروژه ای جدید می باشد.

مدلینگ گلشیفته فراهانی وقتی همه فن حریفه نابی!

گلشیفته فراهانی از هنرمندان دهه شصتی است که تا به حال تونسته موفقیت های بسیاری داشته باشه. چرا که گلی خانوم تنها در بازیگری نیست که توانایی خوبی داره و در موارد دیگری به مانند خوانندگی. مدلینگ برای استایل و جواهرات و عکاسی و … هم استعداد جذابی داره که بارها این چهره رو بولد کرده. گلشیته فراهانی حتی جزو زیباترین زنان هم منتخب بوده و حالا می بینیم این چهره با چهره طبیعی و استفاده از توانایی هاش تا به کجا محبوب گشته.

گلشیفته فراهانی تصاویر مدلینگ طور زیادی داره که البته برخیشون واقعا برای ما ایرانی ها عجیب چرا که استایل و فیگوری غریب داره!

Untitled+(1)

212-1

s4

s2

چجوریاست که خونواده فراهانی ها انقدر راحتن و پر کار!!

گلشیفته فراهانی اوایل دهه نود بود که رفت! خانوم بازیگر ابتدا با هجومی به شدت سنگین در مقابلش مواجه شد که خب حرف و حدیث های مردم از همه بدتر بود! این فشار روی مادر و پدرش هم اومده بود و خلاصه اینکه به گفته خود گلی و پدر جانِ مشهورش، روزگار سختی رو پشت سر گذاشتن. اما حالا دیگه گلشیفته فراهانی تو راه و روند خاص خودش افتاده و کسی کاری به کارش نداره.

از طرفی هم خونواده خانوم خانوما، یعنی آقای بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا و خواهرش شقایق فراهانی به راحتی تو ایران فعالیت میکنن که هیچ، سوال کاربران اینجاست چطور این اشخاص که همشونم بازیگرن و مشهور، خیلی ریلکس میرن اونور آب پیش گلی و حتی کشف حجاب میکنند و باز به راحتی برمیگردن به ایران و ادامه کار و پول درآوردنشون؟

unknown_339092566_689512796260739_4715857099396197217_n

وقتی شیخ عرب اشتباهی جای همسر گلشیفته قرار میگیره!

خب قطعا شما حتی اگه یه بلاگر ساده هم باشید چون تبدیل به چهره ای مشهور شدی انواع و اقسام حرف ها چه راست و چه دروغ به سمتت روانه میشه! حال شما فکر کن گلشیفته فراهانی باشی با یه کارنامه پررر بار از انواع فیلم و سریال ها درخارج و داخل ایران! از طرفی هم گلی خانوم به غیر از بازیگری چهره ای بسیار پر حاشیه هستش چرا که در موضوعات مختلفی دیده شده و بوده!

مثلا تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب…..اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به ۱۰ سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

چرا برند لوکس جواهرات کارتیر گلشیفته انتخابشون بود؟!

همونطور که گفتیم گلشیفته فراهانی در فضاهای مختلفی برای مدلینگ حضور داشته که خب یکیشون مدل برای جواهرات لوکس برند کارتیر می باشد. گلی خانوم خیلی وقته که با این برند همکاری داره و از طرفی هم درآمدی بسیار عالی دریافت میکنه.

اما شاید براتون سوال بشه که چرا کارتیر گلشیفته فراانی رو انتخاب کترد؟ که خب باید بگیم تو چند سال اخیر برند کارتیر به شدت داره از مدل های زن و مرد با رنگ پوست های برنز و تیره استفاده میکنه. پوست هایی که شرقی طور هستند و چندان به روشن نمیزنند.

به نظر میاد روح جواهرات کارتیر با این رنگ پوست ها بیشتر جلا پیدا می کند و در نهایت مَچ شدن این دو زیبایی یه کار جذاب رو هدیه میده. گلشیفته فراهانی هم به عنوان یکی از مدل های شرقی حالا به شدت مورد توجه مدیران کارتیه قرار گرفته و به نوعی پای ثابت تمام مراسم های رونمایی این برند معروف شده است.

s+(1)

کمی بیشتر با گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران ، فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری و دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی می باشد که بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازندگی هم می کند.

جالبه که گلشیفته دو اسمه می باشد و بخاطر عدم اجازه ثبت احوال برای درج نام گلشیفته در آن زمان در شناسنامه نامش ، رهاورد است.

وقتی دَدی راه درستو نشونت میده! سیمرغ با اولین کار

با تشویق پدرش بازیگری را از کودکی با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۶ در ۱۴ سالگی با فیلم «درخت گلابی» به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت.

گلشیقته آنچنان در کار اول درخشان ظاهر شد که برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را گرفت.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *