تیتر خبرها

مرضیه دختر ساده بچه مهندس رو یادته؟ "مهشید جوادیه" که تو اینستا از ژیگولای عالمه!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر ساده و جذاب سریال بچه مهندس می باشد که در فضای اینستاگرام رویی کاملا متفاوت از خود نشون داد!

شایانیوز- خیلی از بازیگرای الانمون چه در سینما و چه تلویزیون از چهره های جدیدی هستند که چند ساله وارد این عرصه شدن و خب چون خیلی زیااادن در نتیجه نمیتونن همه با هم خیلی مشهور باشن مگه اینکه یکی بینشون یه بازیه خفن در کاری خفن تر انجام داشته باشه و یهو بیاد بالا. مثلا نرگس محمدی با سریال ستایش این اتفاق براش افتاد و هنوزه که هنوزه ستایش رو نشون میدن و این نشون میده هم سریال خیلی محبوب بوده و هم بازیگرش! اما مهشید جوادی نیز این اتفاق براش افتاد اما در ابعاد کوچکتری. سریال “بچه مهندس” رو به یاد دارید؟ مهشید جوادی در این کار نقش دختری محجبه و چادری رو داشت به اسم مرضیه!

همونطور که گفتیم مهشید جوادی در این کاراکتر بسیار زیاد مثبت بود اما در واقعیت کاملا برعکسه و خانوم خانوما از ژیگولای عالم هستند. حالا چرا اینو میگیم؟ خب بعد از هر دیده شدن برای یک بازیگر نوپا، قطعا اینستاگرام نقش مهمی داره و خانومای جَوون هم که بدو میرن کلی عکس شاخ و دلبر از خود منتشر می کنند تا مخاطب بیشتر جذبشون بشه و به معروفیت و در نتیجه فالوور بیشتر برسن.

مهشید جوادی یه دختر دهه هفتادیه که سن و سال بالایی هم نداره اما شیطنت بالایی داره. خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش به تازگی تصویری از بیست سالگیش منتشر کرد که به گفته خود اولین عکس پروفایل بوده! عجیبا غریبا.

Untitled

مهشید جوادی عملیه ولی از مدل ظریفش!

مهشید جوادی عاشق عکس گرفتنه و خب از اونجایی که چهره قشنگی هم داره و حسابی ساخت و ساز کرده فیسشو، عکساشم خوشگل در میاد.

البته که این روزا خیلی از خانومای سینما میرن بینی های عروسکی در میارن و با پروتز و بوتاکس و هزار فرقه چیتان پیتان دیگه چهرشون رو غیر طبیعی می کنند اما مهشید جوادی با وجود کارایی که حالا کرده و نکرده، اما چهرش کاملا دخترونه و ظریف مونده و اونجوریام نیست که بگی این همممش عمله!

Untitled

حالا چهره ظریفش رو دیدین؟ مهشید جوادی یه ماشین باز قهاره که سیس پسرونه میاد!

مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیس. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

ut

مهشید جوادی بچگیاش حسن خانوم بوده!

کلا بچه خیلی شیطونی نبودم ولی یه وقت هایی سوتی هایی می دادم که بچه های شیطون هم شاید انجام نمی دادند. به کرات گم شدم ، یعنی وقتی قرار بود با خانواده جایی برویم خیلی گم می شدم.

تا مدت ها هم بابام رو به اسم خودش «حسن» صدا می کردم ، یه زره که بزرگ شدم عمم گفت بنظرم باید بگی بابا (باخنده) ولی بابام خودش دوست داشت.

trdt

خانوم خبرنگار یهو شد بازیگر!

در ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری و گویندگی را گذراند تا اینکه مدتی بعد به تئاتر پیوست و در سال ۹۴ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال «حورمت» وارد شبکه استانی شد. سال ۹۵ هم سریالی با محوریت دریاچه ارومیه با نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد که از آن سال به بعد به شهر تهران مهاجرت کرد.

Untitled

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد ۱۳۸۰ دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *