مرگ عامل حمله تروریستی شاهچراغ؛ پیام عجیب داعش پس از حمله تروریستی

یک نیروی امنیتی با او درگیر شده و اجازه ادامه کشتار به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

شایانیوز- شنیده‌ها از مرگ تروریست مهاجم به‌نام حامد بدخشان به حرم شاهچراغ بعد از چند عمل جراحی خبر می‌دهد. هرچند مقامات رسمی هنوز این خبر را تایید نکرده‌اند.

یک نیروی امنیتی با او درگیر شده و اجازه ادامه کشتار به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

مهاجم پس از زخمی شدن توسط پلیس دستگیر می‌شود. گفته می‌شود یک تیر به شکم او اصابت کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: مطالب منتشرشده در فضای مجازی در خصوص ملیت بحرینی ضارب حرم شاهچراغ (ع) درست نیست. هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع ،اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

لحظه ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ

داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفت

رویترز در خبری نوشت که گروهک تروریستی داعش مدعی شده که مسئول حمله به حرم شاهچراغ در شیراز است.

این گروه تروریستی در پیامی ادعا کرده است :«سربازان خلافت شامگاه چهارشنبه و همزمان با چهلمین روز قتل مهسا امینی و در راستای گرفتن انتقام مظلومینی که اخیرا توسط حکومت رافضی‌ها در اعتراضات به قتل مهسا امینی کشته شدند، طی عملیاتی با توفیق الهی از رافضی‌ها انتقام گرفتند و حمایت از قیام علیه حکومت رافضی‌ها را ادامه می‌دهند.».

برنامه تشییع جنازه شهدای شاهچراغ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خبر داد.

اسماعیل محبی پور، پنجشنبه ۵ آبان به خبرنگاران گفت: قرار است پیکر مطهر شهدای حادثه کور تروریستی شاهچراغ روز شنبه هفتم آبان ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدبن موسی با حضور مردم تشییع شوند.

وی افزود: خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند شهدای خود را در حرم مطهر احمد بن موسی ع تدفین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین اظهار کرد: دو نفر از شهدای این حادثه اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر استان هرمزگان، یک نفر تهران، سه نفر شهر شیراز، یک نفر فسا، یک نفر مرودشت، یک نفر سیرجان و یک نفر همدان هستند.

محبی پور افزود: بنابر اعلام پزشکان، ۲ نفر از مجروحان این حادثه سطح هوشیاری پایینی دارند و دیگر مجروحان در شرایط مطلوبی هستند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *