مریلا زارعی با تریپ نایسش هرچی پروتز مروتزی کتلت کرد؛ اوف یه پا وِلولس پشت صحنه جیران!

مریلا زارعی بازیگر نقش آنن فانن در جیران می باشد که تو واقعیت کاملا متفاوته و با این تیپاش کلی هوادار خریده واسه خودش!

شایانیوز- مریلا زارعی رو میشه از بازیگرای محبوب و کاربلدی دونست که سابقه بازیگریشم زیاده و تا به اینجای فعالیتش تونسته هم نقشای طنز رو تو کارنامش جا بده و هم کاراکترای جدی و اجتماعی! مریلا زارعی کمتر در سریال های شبکه خانگی دیده میشه و بیشتر برروی پرده سینما میره، اما اینبار مدتیه که خانوم خانومارو در سریالی با قسمت های زیاااد می بینیم به نام “جیران“.

جیران ساخته دست حسن فتحی می باشد که اومده و تعداد زیادی از خانومای خوشگل رو انتخاب کرده و با داستانی از حرمسرای شاه قجری فیلم نامش رو پیچیده! مریلا بانو هم در این کار از نقش های اصلی هستند که هربار و تو هر قسمت دیده میشن! دیگه این روزا حتی بازیگرای سن و سال بالامونم قرتی طور شدن و اصلا نمیشه گفت نه بابااااا از فلان بازیگر گذشته و حاشیه سازی نمیکنه، بلکه بدتر برای دیده شدن با راه و روند های مختلف شاید جلو هم بزنن! اما باید گفت مریلا زارعی جزو معدود هنرمندانی محسوب میشه که نه تنها این مدلی نیست و هرکجا هرچه که بخواد نمیگه و جنجال سازی نمیکنه، بلکه در ظاهرش هم به شدت خانومانه و به دور از حرف حدیث ها عمل میکنه! مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر و استایل های خانوم بازیگرمون و مشاهده می کنید که حسابی مورد توجه قرار گرفت و با نظراتی مثبت همراه بود.

unknown_287116983_735005960981824_4633652662030802537_n

جیران خاتون چه کرده همرو دیوونه کرده! این سریاله یا شبکه جم؟!

حسن فتحی کارگردان سریال جیران اینبار اومد و داستان ناصرالدین شاه قاجار رو به تصویر کشید. ناصرالدین شاه هشتاد و پنج زن عقدی و صیغه ای  و ۴۲ فرزند داشت که از بین اونها ۱۴ تاشون در کودکی درگذشتند.

اما سریال جناب فتحی چرا انقدر پرطرفدار شد؟ چون اومد و حرمسرای ناصر خان رو نشون داد که با مقداری تخیلات نویسنده هم قاطی شد بود و چاشنیه آرایش های غلیظ خانومای بازیگر و سکانس هایی اروتیک و جنجالی، در نهایت جیران ساخته شد و حسابی اومد رو بورس! میگید نه؟ در ادامه نمونه ای ریز از آن را مشاهده می کنید.

مریلا زارعی و خواهری که عشق خیلیاست!

اما برگردیم سر و سراغ مریلا زارعی خودمون که خب در این باب باید بگیم مریلا بانو خواهری به نام ملیکا زارعی داره که سالها پیش مجری برنامه کودک بود. اگه یک دهه هفتادی باشید قطعا خاله شادونه رو به یاد میارید که همیشه با دامن و لباسای بلند و خوشگلش مخصوصا دخترارو حسابی به ذوق میاورد و عاشقش بودن! ملیکا زارعی البته که سابقه بازیگری هم داره و در سریال “متهم گریخت” ایفای نقش داشته اما اینکه چرا دیگه در این عرصه فعالیت خاصی نداره رو خدا داند فقط!

jjjugui

مریلا زارعی پنج سالش بوده مامان شده؟!

مریلا زارعی اما از همون ابتدا راه خود را پیدا کرد و با وجود اینکه چهره ای طنز نداره اما به خوبی بده تو این کارها چجوری جذاب به نظر بیاد. مریلا بانو که دیگه حالا سن و سالی ازش گذشته نقش مامانارو بازی میکنه که خب در جیران هم مادر ناصر هستش اما جالبه بدونید که این مادر و پسر در واقعیت تنها ۵ سال فاصله سنی دارند که خب شاید تو کار چندان این موضوع مشخص نباشه!

مریلا زارعی از بانوانئ نچرال فیس اما زیبا روی سینما محسوب میشه که با وجود اینکه گرد میانسالی افتاده رو چهرش اما همچنان از خیلیا بهتره! مریلا بانو در جیران میکاپ بسیااار غلیظ و سنگینی داره اما در واقعیت متفاوت از اونچه که می بینیم هستش و ترجیحش بر اینه تا ساده باشه و خیلی از خودش دور نشه!

Untitled (6)

بیوگرافی جالب مریلا زارعی 

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۲۱ سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

تحصیلات پایه من در مدرسه علوی اسلامی بود ، به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

unknown_287152183_359065609657027_7402179256060748533_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *