مسی – رونالدو نه، شروع جنگ لوا – بنزما

جال دو مهاجم برتر اروپا در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۳-۲۰۲۲ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

رئال مادرید امروز در حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیدارهای این دو تیم همیشه از حساسیت خاص و ویژه‌ای برخوردار بوده است. حضور لیونل مسی در بارسا و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید و رقابت این دو بازیکن باعث شد که حساسیت این دیدارها برای چند سال بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

با این حال، جدایی این دو ستاره دنیای فوتبال نیز باعث نشد که این دیدارها بی‌روح یا سرد شود و همچنان به عنوان یکی از حساس‌ترین دیدارهای دنیای فوتبال به آن نگاه می‌شود. 

اما امسال این مسابقه با جذابیت خاص دیگری برگزار خواهد شد. رویارویی دو بازیکنی که در چند سال اخیر به عنوان بهترین بازیکنان فوتبال اروپا در پست خودشان شناخته شده‌اند: کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی. 

ii3iyrii

ژاوی در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ در ۳۰ بازی برابر بنزما به میدان رفته است و به خوبی او را می‌شناسد. او به عنوان مربی نیز در سوپرکاپ از این بازیکن ضربه خورده است. بنزما قرار است فردا در پاریس جایزه توپ طلا را از آن خود کند و با این که پنج بازی است که گل نزده، که بدترین آمارش در سه سال اخیر است، اما همچنان ستاره بی‌چون‌وچرای رئال مادرید به حساب می‌آید. بارسا با حضور او در دو بازی از سه بازی سال گذشته شکست خورد و بدون او توانست ۰-۴ به پیروزی برسد. 

در سوی دیگر زمین نیز لواندوفسکی قرار دارد که تا به حال موفق شده ۱۴ گل در ۱۲ بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند. آنچلوتی هم سابقه کار با او را در بایرن مونیخ دارد، هرچند این رابطه چندان خوشایند نبود. 

hypznmo2

این بازیکن لهستانی پس از جدایی آنچلوتی مدعی شده بود که جلسات تمرینی او کوتاه و بدون فشار خاصی بودند اما نکته جالب اینجاست که میانگین گلزنی او تحت هدایت کارلتو بالاتر از میانگین گلزنی‌اش با یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و یوپ هاینکس بوده است. 

بنزما و لوا هر دو ۳۴ ساله هستند و پس از ۳۰ سالگی توانستند بیش از پیش درخشان ظاهر شوند. درخشش بنزما باعث شد که فصل گذشته بهترین فصل فوتبالش را پشت سر بگذارد و نامزد اصلی دریافت جایزه توپ طلا باشد. لوا نیز رکورد تحسین‌برانگیز بیشتر از یک گل در هر بازی و کسب دو جایزه توپ طلا را از خود به جای گذاشته است. 

این دو حالا قرار است امروز در دیداری جذاب و حساس روبروی یکدیگر قرار بگیرند. آنها پیش از این بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند اما حساسیت بازی امروز قرار است رقابتی جذاب را بین این دو رقم بزند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *