تیتر خبرها

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد پرسپولیس را تهدید کرد؛ عذرخواهی کنید!

1660982219 745 پرسپولیس

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد: اگر پرسپولیسی‌ها بابت فحاشی به بازیکنان و مربیان فولاد عذرخواهی نکنند، به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد.

آرمین مرادی مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان پس از تساوی فولاد برابر پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان مسابقه این دو تیم پرطرفدار، هواداران تیم پرسپولیس حاضر در ورزشگاه آزادی شروع به فحاشی و توهین علیه بازیکنان، سرمربی و کادرفنی باشگاه فولاد خوزستان کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مشرق نیوز؛ مرادی افزود: باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر از باشگاه فولاد خوزستان بابت رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی که به کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولادخوزستان توهین کردند، به صورت رسمی و مکتوب عذرخواهی کند.

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولادخوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان باشگاه فولادخوزستان از جمله جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، مهدی شیری و حسین کعبی از سرمایه‌های فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند. این رفتار غیرحرفه‌ای طرفداران پرسپولیس مایه شرمساری و بی‌احترامی به این بزرگان و عزیزان است که برای تیم‌ملی کشور سرفرازمان ایران افتخارآفرینی کرده‌اند.

پرسپولیس عذرخواهی نکند، شکایت می‌کنیم

وی تاکید کرد: بنابراین هرچه سریع‌تر باشگاه پرسپولیس تهران باید از پیشکسوتان و کادرفنی و بازیکنان باشگاه فولاد خوزستان عذرخواهی کند.

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولادخوزستان درخصوص خط قرمز شرکت فولادخوزستان گفت: خط قرمز شرکت فولاد خوزستان، حفظ کرامت انسانی تمامی عزیزانی است که برای اعتلای نام فولاد و خوزستان تلاش می‌کنند و ما به هیچ وجه توهین و بی‌احترامی به این بزرگان ملی را نمی‌پذیریم. اگر باشگاه پرسپولیس تهران از باشگاه بزرگ فولادخوزستان به صورت رسمی عذرخواهی نکند، از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق و انضباطی به جد پیگیر خواهیم شد تا درس عبرتی برای همگان شود و اینطور کرامت و جایگاه این بزرگان و سرمایه‌های ملی را زیر سوال برده نشود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *