مصدومیت شدید هافبک بارسلونا

هافبک بارسلونا در بازی با پلژن به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و به نظر می‌رسد که مصدومیت این بازیکن جدی است.

بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ویکتوریا پلژن رفت و با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سه امتیاز این بازی عملا اهمیت خاصی برای بارسا نداشت، چرا که آنها شانسی برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان نداشتند و حضورشان در لیگ اروپا قطعی شده بود. با این حال، برد پر گل شاید تاثیر بهتری در روحیه بازیکنان ژاوی هرناندز داشته باشد. 

این تیم که در چند هفته اخیر به صورت مداوم با مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش روبرو بوده است، در بازی شب گذشته نیز بار دیگر با مشکل مشابهی روبرو شد. 

فرانک کسیه در دقیقه ۶۷ این بازی به شدت مصدوم شد و جایش را به مارک کاسادو داد. او در حالی از زمین بازی بیرون رفت که به وضوح مشخص بود از درد زیادی رنج می‌برد و ژاوی نیز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که مصدومیت او احتمالا از ناحیه همسترینگ و جدی است.

 e5ztwkyv

با توجه به این که ساحل عاج مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست نیاورده، بنابراین او نگران از دست دادن این رقابت‌ها نیست اما بارسا دو بازی برابر آلمریا و اوساسونا تا پیش از تعطیلی مسابقات برای برگزاری جام جهانی خواهد داشت که بعید است کسیه بتواند تیمش را برای این دو بازی همراهی کند و به این ترتیب او نیز به فهرست مصدومان این تیم اضافه شد. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *