معرفی بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌ های اینترنتی ۲۰۲۲

معرفی بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌ های اینترنتی 2022

در طی سال‌های اخیر، گستردگی روزافزون اینترنت موجب شده است تا به مرور، بازارهای سنتی جای خود را به دنیایی با عنوان تجارت الکترونیک واگذار ک…

در طی سال‌های اخیر، گستردگی روزافزون اینترنت موجب شده است تا به مرور، بازارهای سنتی جای خود را به دنیایی با عنوان تجارت الکترونیک واگذار کنند. با اینکه تا دو دهه گذشته بسیاری از افراد با فروشگاه‌های اینترنتی و مزایا آن آشنایی نداشته و تمامی اقلام مورد نیاز خود را به صورت سنتی خریداری می‌نمودند، امروز، با توجه به دسترسی اکثر افراد به اینترنت، فروشگاه‌های آنلاین سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند. در همین راستا و با توجه به مزایای خرید اینترنتی، درصد زیادی از افراد در جوامع مختلف محصولات مورد نیاز خود را اعم از خوراک، پوشاک، لوازم الکترونیکی و… از طریق کسب و کارهای اینترنتی تهیه می‌کنند. در این شرایط، باتوجه به تعدد تقاضا و پر رونق شدن کسب و کارهای آنلاین، فروشگاه های بسیاری، خدمات فروش خود را در سطح جهانی ارائه می‌دهند. دراین مطلب با ما همراه باشید تا با لیستی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شویم.

خرید از آمازون (amazon)

آمازون (amazon)

آمازون یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مبتنی بر تجارت الکترونیک است که در سال ۱۹۹۴ کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد. امروز آمازون به اولین و پرفروش‌ترین فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است که با سفارشی سازی سایت خود برای زبان‌های مختلف در سطح جهانی، محصولات خود را در سراسر کشورها به فروش می‌رساند.

این فروشگاه اینترنتی علاوه بر کتاب، طیف گسترده‌ای از محصولات نظیر پوشاک، لوازم و تجهیزات دیجیتالی و الکترونیکی، لوازم خانگی، ابزارآلات و … را ارائه می‌دهد و تقریبا بالاترین درآمد را بین کسب و کارهای مبتنی بر تجارت الکترونیک دارد.

با اینکه خرید از آمازون در تمام کشورهای جهان امکان پذیر می‌باشد، اما این امکان به دلیل وجود تحریم‌های اعمالی علیه ایران، برای ایرانیان با مشکل مواجه شده است؛ به همین دلیل خرید از سایت آمازون برای متقاضیان مقیم ایران، با کمک شرکت‌های واسطه‌ای همچون ایرانیکارت صورت می‌گیرد.

خرید از سایت ای بی (eBay)

ای بی (eBay)

ای بی یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده در دنیا و از رقبای اصلی آمازون به حساب می‌آید. این پلتفرم در سال ۱۹۹۵ آغاز به کار کرده و به عنوان بستری برای انجام معاملات B2C و C2C است. اساس اولیه سایت eBay، الگوی فروش دایره‌ای بوده است؛ به این معنا که، با این الگو هیچ محصولی دور انداخته نخواهد شد بلکه افراد به راحتی می‌توانند محصولات استفاده شده خود را به متقاضیان دیگر به فروش رسانند. اما امروز با گسترده شدن فروشگاه ای بی، با مجموعه بزرگی از محصولات متنوع روبرو بوده و به راحتی می‌توانید جدیدترین محصولات روز دنیا را در آن خریداری کنید.

بست بای (Best buy)

بست بای بزرگترین و از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرده فروشی است. این سایت، قیمت محصولات را در سراسر وب مقایسه کرده و در نهایت لیستی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین محصولات مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، بست بای برای افرادی که به دنبال یک معامله خوب و به صرفه می‌باشند بسیار شناخته شده و محبوب است.

در حقیقت، دو ویژگی "شناخت دقیق بازار" و "بررسی بهترین محصولات مورد نیاز کاربر"، اصلی‌ترین دلیل محبوبیت Best buy می‌باشد. در این سایت، به راحتی می‌توانید معاملات خود را در تمام زمینه‌ها اعم از خرید پوشاک، لوازم الکترونیک و سایر محصولات در تنوع بسیار بالا انجام دهید.

خرید از ترندیول (Trendyol)

ترندیول (Trendyol)

از آنجایی‌که کشور ترکیه، یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان عمده لباس و انواع محصولات نساجی در خاورمیانه و جهان شناخته می‌شود، از توانایی بسزایی در برگزاری حراجی‌های معتبر با تنوع بالای محصولات در بستر نت و مناسب برای فروش در سراسر کشورها برخوردار است.

سایت و فروشگاه اینترنتی ترندیول از معتبرترین فروشگاه‌های مبتنی بر وب در خارمیانه است که از سال ۲۰۰۹ در کشور ترکیه آغاز به کار کرد. ترندیول شهرت بین المللی خود را از طریق برگزاری حراجی‌های بزرگ متعد با تنوع زیاد برندها، مارک‌ها و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب کسب نموده است.

در حال حاضر، Trendyol محصولات بیش از ۱۰۰ شرکت و تولید کننده ترک و بطورکلی تنوع بالایی از مارک‌های خارجی را بر اساس دسته بندی‌های محصولات اعم از تجهیزات و لوازم جانبی، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، لوازم خانگی و کاربردی، وسایل ورزشی، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، پوشاک و … متناسب بانوان، آقایان و کودکان را ارائه می‌دهد. از بهترین برندهای داخلی و خارجی که در این سایت دارای بوتیک هستند می‌توان به دیفکتو، ال سی وایکیکی، ساتین و … و برندهای خارجی همچون پوما، آدیداس کاسیو، سیتیزن و …اشاره کرد.

با توجه به عملکرد خوب و محبوبیت ترندیول، در ماه ژوئن ۲۰۱۸ غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا، تصمیم بر سرمایه گذاری در این سایت کرده و بیش از پیش به اعتبار آن افزود. این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر بیش از ۱۰۰میلیون محصول، ۲۰۰۰ بوتیک و مارکت و بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. از آنجایی‌که خرید و دریافت محصولان ترندیول در ایران با محدودیت‌های بسیار سخت گیرانه‌ای مواجه است، برای خرید از ترندیول و استفاده از محصولات و حراجی‌های فوق العاده آن، باید از خدمات شرکت های واسطه و وارد کننده استفاده کنید.

اتسی (Etsy)

اتسی یک فروشگاه اینترنتی آمریکایی مبتنی بر وب می باشد که با هدف فروش صنایع دستی، هنری و عتیقه جات و همچنین به عنوان یک واسطه در حراجی محصولات و اجناس مختلف در سال ۲۰۰۵ تاسیس و آغاز به کار کرد. در این فروشگاه اینترنتی محصولاتی همچون عتیقه جات با قدمت حداقل ۲۰ سال، صنایع دستی، وسایل و آثار هنری، اسباب بازی و محصولات دست ساز، اجناس کلکسیونی و در نهایت لوازم خانگی و پوشاک به فروش می‌رسد.

بطورکلی، هر کاربر در این سایت می تواند یک صفحه فروش اختصاصی داشته و محصولات خود را به نمایش بگذارد، در این میان Etsy تنها یک واسطه میان تولیدگنندگان و خریداران بوده و تمامی روند فروش مانند نحوه پرداخت و ارسال محصول بر اساس توافق شخص کاربران صورت می گیرد. در حال حاضر سایت Etsy بیش از ۵۰ میلیون کاربر و ۲ میلیون فروشنده دارد.

نتیجه گیری

در این مطلب لیستی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی بین المللی همچون آمازون، ای‌بی، ترندیول و …معرفی شد؛ فروشگاه‌های اینترنتی مذکور شهرت جهانی داشته و به دلیل ارائه محصولات زیبا و باکیفیت در سراسر کشورها طرفداران و مشتریان زیادی را جذب کرده اند. متاسفانه در کشور ایران با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌ها، امکان خرید مستقیم از این فروشگاه‌ها برای متقاضیان مقیم ایران وجود ندارد؛ با این حال، کاربران ایرانی برای خرید از فروشگاه‌ها و بطورکلی سایت‌های خارجی می‌توانند از خدمات شرکت‌های واسطه و معتبری همچون ایرانیکارت استفاده کرده و محصولات مورد نظر خود را در ایران تحویل بگیرند. برای استفاده از خدمات بین‌المللی و خرید از سایت‌های خارجی به سایت رسمی ایرانیکارت (iranicard.ir) مراجعه کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *