تیتر خبرها

معرفی سه تا از ترندهای آرایشی عید ۱۴۰۲؛ فقط به لباس نیست که آرایش سال جدید هم فرق داره!

بهترین ترندهای زیبایی در فصل بهار از پوشش صورت با رژگونه گرفته تا رنگ های شاد سایه چشم، همگی از رنگ های رنگین کمانی و بهاری الهام می…

شایانیوز- یکی از تصورات همه خانم ها این است که با فرا رسیدن فصل بهار و آمدن عید باید فقط به فکر خرید لباس و یا کیف و کفش باشند، در حالی که استایل شما زمانی جدید و مدرن می شود که در آرایش و میکاپ صورت خود هم از ترندهای سال جدید استفاده کنید. در نتیجه همانطور که به فکر خرید و انتخاب مانتو و شلوار خود هستید بهتر است به دنبال خرید محصولات آرایشی جدید و ترند سال هم باشید. شما می توانید ابتدا از ترندهای آرایشی اطلاع کسب کنید و در ادامه برای خرید به بازار مراجعه کنید، برای مثال توجه داشته باشید که امسال برای آرایش لب هایتان بهتر است از لیپ  گلاس استفاده کنید زیرا یکی از ترندهای آرایشی و محبوب سال جدید داشتن لب هایی براق و شاین است، پس دقت کنید که رژ لب مات و مخملی ای که بیش از این به ترندهای آرایشی تبدیل شده بودد دارد جای خود را به رژ لب های براق و یا لیپ  گلاس ها می دهد. البته فراموش نکنید که در آرایش چشم هم همینطور است، در نتیجه بهتر است قبل از خرید پالت سایه خود کمی فکر کنید.

برای مثال سایه های پاستلی و دخترانه امسال بیشتر از سایه های تیره و اسموکی ترند شده اند، پس از زدن سایه های اسموکی بپرهیزید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای آرایشی ۲۰۲۳ آشنا شوید.

ترندهای آرایشی عید 1402

ترندهای آرایشی عید 1402

عید ۱۴۰۲ چشم های خود را درخشان و براق کنید

سایه‌ های پاستلی بعد از نمایش سلطنتی ویکتور و رولف در هفته مد پاریس، ترند شدند. استفاده از سایه چشم با رنگ‌ های پاستلی آن هم در فصل بهار زیبایی خیره‌ کننده ای به چهره شما می‌ بخشد و علاوه بر آن باعث سرزنده شدن و شادابی صورت هم می‌ شوند. حال اگر استایلی کلاسیک و لوکس را برای عید امسال انتخاب کرده اید باید بگوییم که به جز سایه های پاستلی می توانید از سایه های طلایی و لوکسی که امسال ترند شده اند هم استفاده کنید. در واقع می توان گفت سایه های طلایی و شاین و یا به طور کلی میکاپ‌های درخشان و براق یکی از ترندهای پر طرفدار سال ۲۰۲۳ هستند. سایه‌ ها، برق‌ لب‌ ها و رژگونه‌ های براق همگی در این سال طرفدار پیدا می‌ کنند و افراد با آ‌ن‌ ها می‌‌ درخشند.

ترندهای آرایشی عید 1402

ترندهای آرایشی عید 1402

در میکاپ سال جدید لب هایتان هم می تواند برق بزند

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم در سال جدید رژلب های مات و مخملی جای خود را به رژلب های شاین و درخشان داده اند، در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتما یک لیپ  گلاس برای خود خریداری کنید و همیشه در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. زیرا به نوعی می توان گفت لیپ  گلاس ها جای رژلب مایع را گرفته‌ اند، چرا که روی لب خشک نمی‌ شوند و لب‌ ها را نرم و براق می‌ کنند. شما می توانید لیپ گلاس ها را به صورت تنها و یا بر روی رژلب دیگری استفاده کنید، نوع استفاده آنها بسته به مهمانی و یا موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید کمی متفاوت خواهد بود.

ترندهای آرایشی عید 1402

ترندهای آرایشی عید 1402

رژ لب قرمز بزنید؛ ترند همیشگی و جذابتان را فراموش نکنید

رژ لب قرمز از ابتدای اختراع محصولات آرایشی تا به امروز ترند بوده است و همیشه به وسیله خانم های خوش سلیقه انتخاب شده است. در نتیجه فرقی نمی کند در چه دورانی هستید و یا برای چه نوع مهمانی ای آماده می شوید در هر حال می توانید لب هایتان را به رنگ سال دربیاورید. این رنگ زیبایی خاصی به هر چهره‌ ای می‌ دهد، البته دقت کنید تا با توجه به گرم یا سرد بودن پوست صورتتان از طیف‌ های مختلف رنگ قرمز به‌ عنوان رژلب استفاده کنید. برای مثال رنگ های خیلی تیره و سیر آن برای افرادی که پوست های زیتونی و یا تیره دارند مناسب هستند و قرمز های روشن تر هم برای پوست های گندمی پیشنهاد می شوند.

ترندهای آرایشی عید 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *