معرفی و خرید انواع شیشه دوجداره در شیشه تایم

در این پست معرفی و خرید انواع شیشه دوجداره در شیشه تایم را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

2031070

حتما تاکنون نام شیشه دوجداره را شنیده‌اید. این محصولات از کنار یکدیگر قرار گرفتن دو قطعه شیشه و ایجاد فضای خلاء بین آنها ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل در برابر آلودگی صدا و حرارت ناشی از نور خورشید مقاوم هستند.

این شیشه‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها دارای کاربرد متفاوتی است. در این مطلب به معرفی و خرید انواع شیشه دوجداره در شرکت شیشه تایم ساختمان می‌پردازیم.

انواع شیشه دوجداره

انواع مختلفی از شیشه‌های دوجداره در بازار موجود است و شما هنگام خرید این محصولات، باید به نوع آنها توجه داشته باشید. در ادامه چند نمونه از شیشه‌های دوجداره عرضه شده در شیشه تایم را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • گلس دو جداره فلوت: این نوع شیشه دوجداره یکی از ارزان‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است، زیرا این محصول ویژگی خاصی ندارد. از آنجایی که در حین پروسه تولید بلور فلوت هیچ فعالیت خاصی برای بهبود عملکرد آن صورت نگرفته است، ضعیف‌ترین عملکرد را در میان شیشه‌های دو جداره دارد.
  • گلس دو جداره سکوریت: سکوریت در ابتدا در دمای بسیار زیاد حرارت دیده و سپس به سرعت سرد می‌شود. هنگام خرید انواع شیشه سکوریت به یاد داشته باشید که این محصولات مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و به همین دلیل گران‌ هستند.
  • گلس دوجداره لمینت: در هنگام ساخت گلس دوجداره لمینت، لایه‌ای ژله‌ای را در میان دو قطعه شیشه قرار می‌دهند، بنابراین این محصول در صورت شکستن یا آسیب دیدن به قطعات ریز و برنده تقسیم نخواهد شد.

2031070

  • گلس دو جداره رفلکس: در این محصول یکی از لایه‌ها بلور ساده است، در حالی که لایه دوم (لایه بیرونی) رفلکس است. این دو قطعه مانع از ورود نور شدید خورشید به داخل ساختمان می‌شوند. در صورتی که این نوع شیشه را برای ساختمان به کار ببرید، محیط داخلی ساختمان در شب کاملا نمایان است، همچنین ممکن است که فضای داخلی خانه اندکی تاریک‌تر به نظر برسد.
  • گلس دو جداره عایق: شیشه‌های عایق با هدف کمک به بهره‌وری انرژی تولید شده‌اند و در تولید آنها از گاز آرگون استفاده می‌شود که بین دو لایه شیشه تزریق می‌گردد. به شما توصیه می‌کنیم که از گلس دو جداره عایق برای پنجره‌های بیرونی ساختمان استفاده نمایید. زیرا این محصولات عایق بسیار قوی هستند و از هدررفت انرژی جلوگیری می‌کنند.

کاربرد شیشه دوجداره

امروزه شیشه‌های دوجداره کاربرد گسترده‌ای در صنعت ساخت‌وساز مدرن دارند. این محصولات علاوه بر اینکه به افزایش امنیت ساختمان‌ها کمک می‌کنند، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌نمایند. این بلورها به واسطه اینکه در حین پروسه تولیدشان از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود، عایق خوبی برای سرما و گرما هستند. از جمله مزایای استفاده از گلس‌های دو جداره می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • افزایش ایمنی ساختمان در برابر حوادث مختلف نظیر زلزله.
  • افزایش امنیت ساختمان و نفوذناپذیر کردن آن.
  • استحکام و مقاومت بالا در مقابل ضربات و فشارهای سنگین.
  • عایق قدرتمند در مقابل سرما و گرما.
  • جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی به محیط داخلی ساختمان.
  • عدم تشکیل بخار روی شیشه.
  • دارای دوام و طول عمر بسیار زیاد.
  • عدم تغییر رنگ.
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش سوزی.

2031070

این محصولات تنها برای مناطق مسکونی قابل استفاده نیستند، بلکه می‌توان آنها را برای موقعیت‌های مختلف به کار برد. برخی از موارد کاربرد این متریال ساختمانی عبارتند از:

  • اماکن بسیار حساس و مهم مانند بانک‌ها و طلافروشی‌ها.
  • ساختمان‌های اداری و تجاری.
  • استفاده از انواع رنگی و طرح‌دار برای رستوران‌ها، سفره خانه‌ها و مکان‌هایی با بافت سنتی.

معرفی و خرید انواع شیشه دوجداره در شیشه تایم

اگر قصد خرید انواع شیشه دوجداره را دارید، ما به شما شیشه تایم را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این مجموعه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه عرضه شیشه‌های ساختمانی در ایران است. با خرید مستقیم از این فروشگاه اینترنتی علاوه بر اینکه باکیفیت‌ترین محصول را دریافت می‌کنید، از قیمت‌های مناسب نیز بهره‌مند خواهید شد.

برای خرید متریال مورد نیاز خود می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به وب‌سایت timeglass مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید، همچنین کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان درباره انواع مختلف شیشه، قیمت و نحوه خرید آنها هستند. به یاد داشته باشید که قیمت شیشه‌های دوجداره تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر نوسانات بازار، هزینه نصب و غیره قرار دارد، اما کارشناسان ما در تلاش هستند که قیمت محصولات موجود در سایت را به‌روز نگه دارند؛ به همین دلیل timeglass را می‌توان منبعی مطمئن برای استعلام قیمت شیشه ساختمانی به حساب آورد. برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره ۹۱۰۱۰۱۱۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

منبع : ایمنا

مطلب پیشنهادی

1716730115 1791800

تبریک عید قربان ۱۴۰۳ + متن، پیام و عکس نوشته

در این پست تبریک عید قربان ۱۴۰۳ + متن، پیام و عکس نوشته را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *