تیتر خبرها

معرفی کیف های ترند ۱۴۰۲؛ سال جدید با این چند مدل کیف استایلتو از این رو به اون رو کن!

استفاده درست از انواع کیف به شکل‌ گیری درست استایل کمک میکند، سعی کنید با در نظر گرفتن برخی اصول انتخاب درستی برای استایل خود داشته باشید.

شایانیوز- همانطور که می دانید ما همیشه بر استفاده از اکسسوری های تاکید کرده ایم، زیرا این اکسسوری ها هستند که استایل ساده شما را به یک استایل شیک و جذاب تبدیل می کنند. انواع کیف زنانه در دنیای امروز، علاوه بر کاربردی که برای حمل لوازم دارند؛ به عنوان یک اکسسوری، اهمیت بسیار زیادی در استایل افراد پیدا کرده‌اند. پس شناخت انواع کیف‌ زنانه برای استایل‌ های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر حمل آسان لوازم مورد نیازتان، استایلی جذاب و هماهنگ را برای مهمانی‌، قرارهای رسمی، سفر، خرید و پیاده‌روی داشته باشید. حال اگر می خواهید در سال جدید استایلی مدرن و زیبا داشته باشید بهتر است قبل از انتخاب کیف و کفش ابتدا با ترندهای محبوب سال آشنا شوید و در ادامه بررسی نمایید در بین این ترندها کدام یک برای سبک استایل و پوشش شما گزینه مناسب تری است. در نتیجه فراموش نکنید که در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید توجه لازم را بنمایید.

پس فراموش نکنید که هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمی‌شود، در نتیجه برای تکمیل استایل خود آگاهانه اقدام نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ترندهای کیف زنانه در ۱۴۰۲ آشنا شوید.

کیف های ترند 2023

کیف های ترند 2023

کیف های دوشی میکرو یا مینی انتخاب کنید

این نوع کیف ها، کیف هایی هستند که از سایزی به اندازه‌ یک کف دست شروع می‌ شوند و نهایتا به ۲۰ سانتی‌ متر می‌ رسند. این کیف‌ ها هم به صورت دستی، دوشی، ضربدری و کمری طراحی می شوند. البته فراموش نکنید که شما با این کیف لوازم زیادی را نمی‌ توانید به همراه داشته باشید، پس اگر به فکر حمل لوازم کودکتان هستید بدانید که کیف‌ های سایز کوچک کمکی چندانی به شما نخواهد کرد. در نتیجه بهتر است کیف های دوشی بزرگ را انتخاب نمایید زیرا این مدل از کیف ها هم یکی از ترندهای محبوب سال ۲۰۲۳ محسوب می شوند.

کیف های ترند 2023

کیف های ترند 2023

کیف کمری ببندید؛ ترند محبوب ۲۰۲۳ را فراموش نکنید

این کیف‌ ها اندازه‌ کوچکی دارند تا به کمر فشار زیادی وارد نشود و حتی جنس آن‌ ها نیز به گونه‌ ای است که خود کیف نیز وزن چندانی نداشته باشد. برخی از برندها به این مدل کیف‌ ها FUNNY PACK نیز می‌ گویند. این نوع کیف ها معمولا برای استایل های کژوال و اسپرت استفاده می شوند، در نتیجه اگر بهار امسال به جای استایل های کلاسیک و رسمی کژوال بپوشید و از کتونی استفاده کنید بهترین انتخاب به عنوان کیف برای شما یک کیف کمری است که استایل شما را متفاوت و شیک کند. برای جذابیت بیشتر استایل خود می توانید از باندانا در قسمت کمر و بمد کیف استفاده کنید.

کیف های ترند 2023

کیف های ترند 2023

برای استایل های رسمی تر از کیف کلاچ و یا دستی استفاده کنید

این نوع از کیف ها معمولا از یک بند بلند و یک دسته‌ خیلی کوتاه تشکیل شده‌ اند و جالب است که بدانید جیب‌ های روی کیف استفاده از آن‌ ها را بسیار راحت کرده است. معمولا کیف‌ های عصرانه یا کیف‌ های راحتی دخترانه، یک لبه دارند که با سگک کوچک بسته می‌ شود، اندازه‌ این مدل کیف‌ ها زیاد بزرگ یا زیاد کوچک نیست. در نتیجه اگر برای عصرانه یا عید دیدنی به مهمانی می روید کیف های کلاچ گزینه های مناسبی برای شما محسوب می شوند.

کیف های ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *