منچسترسیتی ۴ – ۰ چلسی؛ سیتیزن ها رحم نمی کنند!

منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه چهار بر صفر از چلسی را در هم کوبید و به دور بعد صعود کرد.

در ادامه راند سوم جام حذفی انگلستان، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی از ساعت ۲۰ به وقت تهران در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ این دو تیم چند روز قبل در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج برابر هم به میدان رفتند که در نهایت سیتیزن ها با گلزنی ریاض محرز به پیروزی رسیدند تا اختلاف خود را با آرسنال به پنج امتیاز کاهش دادند. این دیدار می توانست فرصت خوبی برای گراهام پاتر باشد که بتواند انتقامش را از پپ گواردیولا بگیرد. 

شاگردان گواردیولا امشب ابتدا توسط همان کسی به گل رسیدند که تک‌گل پیروزی‌بخش آنها در دیدار روز پنج‌شنبه را به ثمر رسانده بود: ریاض محرز. هفت دقیقه بعد سیتیزن‌ها صاحب یک پنالتی شدند. در بررسی با VAR مشخص شد کای هاورتز توپ را با دست از مقابل فیل فودن دور کرده است. خولین آلوارز آرژانتینی پشت توپ ایستاد و دومین گل سیتی را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۸ نوبت فیل فودن بود تا پاس کایل واکر را به گل سوم سیتی تبدیل کند و شاگردان پپ نیمه اول را با پیروزی ۳-۰ پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم منچسترسیتی توسط ریاض محرز دوباره در دقیقه ۸۵ به گل رسید تا بازی در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به پایان برسد. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *