منچستر در آستانه توافق با یک سوپر استار

فرانکی

منچستر برای خرید دی یونگ از بارسلونا و تایرل مالاسیا از فاینورد به توافق رسیده است.

به نوشته ساموئل لاکهارست از منچستر اونینگ نیوز، منچستریونایتد برای انتقال فرنکی دی یونگ  و تایرل مالاسیا به توافق رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ انتظار می‌رود که تلاش هفت هفته‌ای شیاطین سرخ برای دی یونگ به نتیجه رسیده باشد و در نهایت این بازیکن هلندی را با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو (در حدود ۵۶ میلیون پوند) به همراه بند‌های اضافی از بارسلونا به خدمت بگیرند. گفتنی است که یونایتد مبلغ ثابت و قطعی ۶۵ میلیون یورو را به صورت قسطی پرداخت خواهد کرد.

در مورد مالاسیا نیز، اریک تن هاخ از این خرید حمایت می‌کرده است. یونایتد با هایجک این بازیکن از لیون، روز سه‌شنبه با فاینورد بر سر مبلع ۱۵ میلیون یورو (حدود ۱۳ میلیون پوند) به توافق رسید. با این حال، نهایی شدن هر دو این قرارداد‌ها بستگی به تکمیل شدن تست‌های پزشکی این دو بازیکن دارد. یونایتد قصد داشت تا پست دفاع کناری را در ترکیب خود را تقویت کند و به همین خاطر برای مالاسیا اقدام کردند. مالاسیا قرار است رقیبی برای لوک شاو در ترکیب منچستر باشد. همچنین این انتقال می‌تواند جایگاه الکس تلس را در تیم متزلزل کند. یونایتد از قبل قصد داشت تا آرون ون بیساکا و برندون ویلیامز را به فروش برساند اما اکنون ورود مالاسیا می‌تواند شرایط را برای تلس نیز تغییر دهد.

تلاش لیون برای جلوگیری از هایجک شدن مالاسیا

به گزارش اکیپ، پس از آنکه لیون خود را در خطر هایجک شدن دید، پیشنهاد خود را برای تایرل مالاسیا تا یک میلیون یورو افزایش داد اما این باشگاه در نهایت موفق نشد تا از این هایجک جلوگیری کند. مالاسیا به این باشگاه فرانسوی اعلام کرد که تصمیمش را گرفته است و قصد دارد تا به منچستریونایتد بپیوندد.

دیگر گزینه‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد

در ادامه گزارش ساموئل لاکهارست خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد ، یونایتد پس از این انتقال‌ها تمرکز خود را روی اهداف دیگرش خواهد گذاشت. کریستین اریکسن، آنتونی و لیساندرو مارتینز از گزینه‌های مورد علاقه منچستر به حساب می‌آیند. اریک تن هاخ به تقویت ترکیب تیمش با بازیکنانی که به واسطه حضورش در آژاکس یا لیگ هلند می‌شناسد، علاقه دارد.  سران یونایتد نیز تاکنون هیچ یک از گزینه‌های پیشنهادی تن هاخ را رد نکرده‌اند و تمام بازیکنان مورد علاقه این مربی توسط باشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین این اعتقاد وجود دارد که شروع تمرینات پیش فصل و حضور تن هاخ در باشگاه، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی منچستر را تسریع کرده است. زیرا زمان زیادی تا شروع تور پیش فصل باقی نمانده و تن هاخ می‌خواهد تا آن زمان خرید‌های جدید باشگاه را برای ادغام کردن در تیم و ترکیب، در اختیار داشته باشد و به همین خاطر به سران باشگاه فشار می‌آورد تا انتقال گزینه‌های مورد نظر‌شان را زود‌تر نهایی کنند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *