تیتر خبرها

مهسا طهماسبی بازیگر ساده برف بی صدا میبارد گیساش از تو چشاش رویید؛ با شوشو ست زده نادخ!

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی بازیگر جذاب و نوچهره ایرانی می باشد که مدتی میشه ازدواج کرده و با همسرش تصاویر باحالی منتشر میکنه.

شایانیوز- مهسا طهماسبی از بازیگرای نوپا و جدید الچهره در سینما و تلویزیون می باشد که البته همانند خیلی از بازیگرای دیگمون کارش رو از تلویزیون شروع کرد و ابتدا با بازی در سریال “دیوار به دیوار” شناخته شد و بعد هم با ایفای نقش در سریال “برف می صدا می بارد”. مهسا طهماسبی اما هنوز اونقدری مشهور نشده که مثلا مخاطب در کاری دیدتش بگه عِه اینکه مهسا طهماسبی هستش و به امید دیدار این بازیگر اون کار رو ببینه اما خب از لحاظ چهره ای مهسا طهماسبی جزو هنرمندایی شده که شناخته شده است!

مهسا خانوم طهماسبی چهره ای مثبت و مظلوم داره و اصلا شاید نقشای منفی و شیطون هم بهش نیاد اما در واقعیت گزینه دوم هستش و کاراکتری بسیار شیطون داره. مهسا طهماسبی برای ورود به عرصه بازیگری پارتی بزرگی داشت و از اون دسته هنرپیشه هاست که با تست به این عرصه ورود نکرد بلکه با استفاده از فک و فامیل درجه یکش اومد تو بازی!

مهسا طهماسبی همانند بسیاری از همکارای خانومش که تا مشهور و دیده میشن میرن تو فاز عکس گذاشتن های اینستایی تا بیشتر به چشم بیان و جذب مخاطب کنند، ایشون نیز چنین شد و تصاویر بسیار زیادی از خود و همراه با همسرش که مدتی میشه ازدواج کردن منتشر میکنه که واقعا هم در جلب توجه مخاطب نقش تاثیر گذاری داره. اما این زوج عاشق به تازگی هم تصویری دیگر به اشتراک گذاشتن که در ادامه مشاهده می کنید.

h

وقتی موی سَر مهسا طهماسبی از دَم چشماش روییده!

تیپ و چهره مهسا طهماسبی رو در تصویر بالایی مشاهده کردید؟ خانوم خانوما از استایلی بسیار کژوال استفاده کردند اما از اون گذشته چهره نچرال و ساده مهسا طهماسبی نشون میده که این بازیگر اعتماد به نفس خوبی داره چرا که هم مثل خیلی از خانومای بازیگر کیلو کیلو آرایش نداره و هم شونصدتا عمل زیبایی انجام نداده!

اما مهسا طهماسبی رویش موهاش از تو پیشونیش هستش و خب همونطور که در عکس بالایی هم مشخصه خانوم بازیگر در واقعیت و زندگی شخصی تریپای محجبه ندارند و موهاشون بیرون از شال هستش و این موضوع کمتر به چشم میاد اما برای برنامه و یا سریال های تلویزیون که باید حجاب کامل باشه چندان ظاهر خوبی پیدا نمیکنن و از دید کاربران بسیار شلخته میشن!

Untitled

Untitled

آقای شوهر پایه که هیچ، چهار پایه ژیگول بازیای خانوم بازیگره!

اما مهسا طهماسبی اصلا اهل فیلتر کردن عکس ها و قرتی بازیای اینستایی نیست و به هر شکل که باشه همونو منتشر میکنه که هیچ، تازه چهره ای کج و کوله هم میسازه و همونو میذاره تو صفحش!

مهسا طهماسبی خیلی زیاد اهل گردش و دور دورهای جذابه که خب از اونجایی که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، همسر خانوم بازیگر نیز ظاهرا پایه که هیچ، چهارپایه تفریحات وی می باشد و در نتیجه میشه تصاویری که در ادامه خواهیم دید.

e

Untitled

قانون مورفی از مهسا طهماسبی یه سیس دیگه ساخت عجیییب!

اما ابتدای متن گفتیم مهسا طهماسبی از اون دسته خانومای ساده فِیس هستش که نچراله و کاراکترای مثبت بهش میاد اما خانوم بازیگر در کارنامه کاری خود نقشی هم بازی کرده که در نوع خود جالب و البته متفاوت بود و گریمو ظاهری عجیب داشت.

مهسا طهماسبی خود نیز در این کار نشون داد که میتونه نقش یه دختر شر و خاص رو هم بازی کنه و به خوبی اَداهاش رو دربیاره!

فیلم “قانون مورفی” که ژانری کمدی اکشن داره فیلمی از رامبد جوان هستش که خودش هم از بازیگرای کاره و مهسا طهماسبی در این فیلم با هنرمندان جذابی همچون امیر جدیدی و امیر جعفری و … همبازی بوده است.

u

مهسا طهمسابی حرکت میزنه برگ ریزون

مهسا طهماسبی در قانون مورفی حرکات و جنب و جوش هایی ورزشی و خفن داره که قطعا اونها توسط بدلکار انجام شده اما خانوم خانوما تصویری از خود منتشر کرد که نشون میده همچین به دور از ورزش هم نیست.

او می گوید: در دوران راهنمایی به‌ صورت حرفه‌ ای بسکتبال بازی می‌ کردم ولی در دبیرستان دیگر ورزش را حرفه‌ ای دنبال نکردم. هندبال بازی کردم اما در والیبال بی‌ استعداد بودم ، مدتی هم فوتبال بازی می‌ کردم و دروازه‌ بان بودم اما در حال حاضر فقط به باشگاه بدنسازی می‌ روم

Untitled

پارتیِ مشهوررر مهسا طهماسبی برای ورود به بازیگری!

مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر…

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده!

باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با تئاتر و سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

oo

Untitled

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد ۹ آبان ۱۳۷۲ در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از ۲۲ سالگی جلوی دوربین رفت.

ازدواج

مهسا طهماسبی ۱۹ دی ۱۳۹۹ در ۲۷ سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم عروسی خود را برگزار کردند. البته که خانوم بازیپگر ابتدا همسرشون رو به عنوان رفیق معرفی کرده بودند که همین باعث شد تا بسیاری از کاربران موارد دیگر رو هم بو ببرند!

خوش ‌تر از دوران عشق ایام نیست / بامداد عاشقان را شام ‌نیست / تا همیشه عاشقتم … مبارکمون باشه 

Untitled

Untitled

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *