تیتر خبرها

"مهشید جوادی" عین خرم سلطان چه لم داده رو صندلی؛ شلوارش انگاری زیر رگبار مسلسل بوده!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس که زمین تا آسمون با نقش مرضیه فرق داره اخیرا یه عکس خفنی گذاشته تو پیجش که بیا و ببین!

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگرای محبوبیه که شاید اون رو به اسم نشناسید ولی قطعا نقش مرضیه مجموعه “بچه مهندس” رو به خاطر دارین. مهشید جوادی برای اولین بار تو سریال “آنام” خیلی به چشم اومد، اما چون نقش کمی داشت انگاری منتظر یه اتفاق شیرین تری برای رسیدن به اون شهرت درست و درمون بود که خب به لطف بچه مهندس و همبازی شدن با روزبه حصاری واسش فراهم شد. مهشید جوادی از زمان کرونا تو فیلم یا سریال ها بازی چندانی نکرده، ولی برعکس تو اینستا حسابی بیش فعاله و داره تبدیل به یه ستون خفن واسه فضای مجازی میشه!

مهشید خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیییییلی اروپایی طور نشون میده و انگار نه انگار که خانوم بازم میخواد تو این مملکت فیلم بازی کنه. شلوار بدجور شل و ول مهشید جوادی با یه مشت زرق و برقی که تو عکس تارش به چشم میاد خانومو عین یه مدل خفن کرده و این بازیگر هم گویا میخواد مثل خیلیای دیگه بزنه تو خط تبلیغات رنگ و وارنگ و از اولش با تیپی شروع کرده که فک آدمو می چسبونه به زمین!

gf

مهشید جوادی عجیب دلش واسه تنهاییاش میره!

مهشید جوادی برعکس خیلی از بازیگرا که به محض چشیدن طعم شهرت یهو با هزارتا آدم جور و ناجور رفیق میشن، اصلا و ابدا علاقه ای به رفیق دشتن نداره و میخواد همش در تنهایی مطلق به سر ببره.

واسه همین هم چه بره بیرون واسه تفریح و چه بره واسه کاری همیشه از خودش عکس منتشر میکنه و تو همه اون عکسا هم تنهای تنهاست! دلیلش رو اغلب کاربرا شکست عشقی این خانوم میدونن و معتقدن بخاطر همین قضیه کل پیجش شده عکسای تنهای خودش و بس…

w

a

عشق به ماشین بازی تو مهشید جوادی بیداد میکنه!

مهشید جوادی از بازیگرانی است که استایل او در اینستا با نقش هایی که تو واقعیت بازی کرده زمین تا آسمون فرق دارد و به دلیل اینکه تو بچه مهندس نقش یه دختر چادری رو بازی کرد، اوایل مردم دوست داشتن او رو همینطوری ببینند، ولی خب الان به دیدن عکس های مهشید خانوم با موهای چتری و استایل های به روزش عادت کردند.

البته مهشید جوادی از زمانی که به محبوبیت رسید، عکس های مختلفش با ماشین و ژست های عجیب و غریبش در حالت های مختلف حسابی اینستا رو پر کرده و این مدل عکس ژست اومدنا یکم دور از ذهن بود که از بس این مدل عکسا رو گذاشت، در نهایت چشم کاربرا هم عادت کرد.

tr

سیس خفن مهشید جوادی تو اینستا!

مهشید جوادی بازیگریه که اولین بار تو فیلم آنام دیده شد و اما شروع شهرتش تو سریال “بچه مهندس” رقم خورد و از اونجایی که تو فیلم یه دختر خیلی نجیب و باوقار بود تو ذهن اغلب مردم همین تصویر رو بریا خودش ساخت که بعد از وورد به پیج اینستاش به راحتی میشه متوجه شد که زهی خیال باطل!

خانوم بازیگر علاوه بر اینکه زمین تا اسمون با شخصیت توی واقعیتش فرق داره، یه استایلای مردونه و گنگ بالایی هم به خودش میگیره که بیا و ببین. البته این مدل قلدری در اصل درونِ مهشید خانوم به چشم میومد ولی چندان رو مخ نبود و حالا تو اینستا یه جوری عکس میذاره که اگه ببینین قطعا به این فکر میفتین که یه مازیار جدیدی تو این خانوم بیرون میاد!

e

gedg

ut

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *