مهلت ۴۸ ساعته ستاره برزیلی به بارسلونا!

رافینیا

بارسلونا از مدت‌ ها پیش درخواست جذب رافینیا را داشته و همه از علاقه این باشگاه به جذب او آگاه هستند.

درخشش این ستاره برزیلی در ترکیب لیدز در فصل گذشته باعث شد که باشگاه‌های بسیاری شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته و خواهان جذب او باشند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این در حالی است که رافینیا شخصا علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده دارد و امیدوار است که مذاکرات بین مدیران باشگاه بارسا و لیدز در این زمینه به نتیجه دلخواهش برسد. 

باشگاه چلسی و آرسنال نیز رقیب جدی و سرسختی برای بارسا به حساب می‌آیند که پیشنهاد جذابی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیدز ارائه کردند اما علاقه رافینیا به بارسا باعث شده که انتقال او به استمفوردبریج یا امارات نهایی نشود. 

با این حال، طولانی شدن این روند چندان به مذاق این بازیکن و دکو، مدیر برنامه او، خوش نیامده و آنها حالا به بارسا هشدار داده‌اند که تنها ۴۸ ساعت برای نهایی کردن این انتقال فرصت دارد، در غیر این صورت آنها آماده هستند تا این انتقال را لغو شده بدانند و مذاکره با نمایندگان چلسی را از سر بگیرند. 

برای رافینیا بسیار مهم است که تمرینات پیش فصل را هرچه سریع‌تر در هر تیمی که قرار است به آن منتقل شود شروع کند تا بتواند عملکرد خوبی در طول فصل داشته و حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب تیم ملی برزیل را تضمین کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *