مهمترین اخبار نقل و انتقالات استقلال جمعه ۱۷ تیر

1657089435 971 استقلال

روز گذشته وریا غفوری با انتشار پیامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد. فولاد و یک باشگاه عراقی مقصد احتمالی این بازیکن است.

کاپیتان آبی ها وریا غفوری، با انتشار پیامی در صفحات مجازی از خداحافظی خود از باشگاه استقلال تهران خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از مذاکره با مسئولان باشگاه قراردادش را تمدید کرد.

یک خروجی و دو ورودی سهم استقلال در بازار نقل و انتقالات

مهری با استقلال تمدید کرد

هافبک آبی‌پوشان پایتخت قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

یک خروجی و دو ورودی سهم استقلال در بازار نقل و انتقالات

کاوه رضایی

از نزدیکان باشگاه استقلال خبردار شدیم این بمب نقل و انتقالاتی استقلالی ها تحت شرایطی خاص با این تیم قرارداد امضا می‌کند. رضایی باید ابتدا در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند چراکه او چندی پیش با مصدومیتی سنگین مواجه شده و هنوز نتوانسته سلامتی کامل خود را به دست بیاورد اما کار با وزنه و تمریناتش را آغاز کرده است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به فاصله ۳۵ روزه تا شروع مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در صورتی که کاوه رضایی بتواند پیش از مدت سلامتی اش را به دست بیاورد در فصل پیش رو بار دیگر پیراهن تیم استقلال را به تن خواهد کرد.

ظاهراً پزشک کاوه رضایی گفته او حداکثر تا دو هفته دیگر توانایی بازگشت به تمرینات فوتبالی را دارد. به همین خاطر باشگاه استقلال می خواهد این فرصت را از دست نداده و قصد دارد با همین شرایط و به شرط اینکه کاوه رضایی تا مدت زمان مورد نظر کادر پزشکی، سلامتی اش را به دست بیاورد قرارداد او را منعقد کند.

پیش از این نیز در سال های گذشته بازیکنانی با همین شرایط جذب استقلال شده بودند که چون در پایان دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی قرار داشتند قراردادشان به گونه ای تنظیم شد که از وقتی سلامتی شان را به دست آوردند به جمع نفرات تیم اضافه شوند.

محمد محبی قرضی می آید

گفته می شود در روزهای اخیر ساپینتو سرمربی جدید تیم استقلال هم به این نقل و انتقال کمک کرد و پیش بینی می شود در روزهای پیش رو باشگاه سانتاکلارا رضایتنامه محمد محبی را برای تیم استقلال صادر کند. یکی از دلایل قبول پیشنهاد باشگاه استقلال هم به این خاطر است که باشگاه سانتاکلارا متوجه شده با حضور محمد محبی در اردوی تیم آبی او یک بار دیگر شانس ملی پوش شدن و بازی در ترکیب تیم ملی ایران را پیدا خواهد کرد و این موجب بالا رفتن قیمت این بازیکن ایرانی می شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715609376 2023949

صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed Income

در این پست صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *