تیتر خبرها

مهناز افشار با دو مثقال لباس عین تارزان از دیوار رفت بالا؛ گوشوارس یا لوستر سه طبقه!

مهناز افشار یکی از بازیگرای جذاب قدیمه که حالا دیگه تبدیل شده به یکی از بازیگرای نچسب اونور آبی و اینبار هم برای چسبوندن خودش حرکتی دیگر زد!

شایانیوز- دیگه این روزا می بینیم و می شنویم که تعداد زیادی از بازیگران خانوم داخل کشور کشف حجاب کردند و احتمال زیاد دیگه جایی در تلویزیون و سینما ندارند! اما خب تا قبل از این موضوعات بازیگرانی هم بودند که از کشور رفتند و حجاب از سر برداشتند. مثلا یکیش مهناز افشار بود؛ اما مهناز افشار مِن جمله چهره هایی بود که حتی وقتی مهاجرت کرد هم باز کشف حجاب نکرد و مدت بسیار زیادی گذشت تا خانوم خانوما این کار رو انجام بده! البته که میدونید این حرکت مهناز افشار از روی اجبار بود چرا که خانوم بازیگر بعد از طلاقش از ایران رفت و همسر سابقش هم به دلیل سیاسی افتاد زندان، اما مهناز هنوز در ایران پرونده باز داشت و ممکن بود بخواد برگرده ایران!

مهناز+افشار

شاید بشه گفت مهناز خانوم هر کاری که انجام داده به صلاح خودش بوده. حالا این بازیگر مشهور و البته سابقمون، ۱۷ میلیون دنبال کننده داره که خب خیلیاشون هوادار وی هستند و خیلیاشونم مخالفه وی! این موضوع رو مثلا در ویدیویی که مدتی پیش ازش منتشر شد میشه فهمید که مهناز افشار در جمعیت معترضان بود اما مردم ایشون رو انداختن بیرون!! از طرفی هم نظراتی پای برخی پستاش دیده میشه که منفی و منفور هستند!

حالا از این ها که بگذریم مهناز خانوم در این مدت و در این جهت فعالیت زیادی داشت اما در آخرین خودنمایی اش تصاویری به اشتراک گذاشت که در حال صخره نوردیه و بسیاری از کاربران بر این نظر بودند که این حرکت نیز جهت نشون دادن خودش بوده و میخواسته خشم مخاطب رو نسبت به همسر سابق و خودش کم کنه و بگه همراه با مردمه!! 

Untitled

خب گفته بودیم که مهناز خانوم افشار مدتی پیش در جمع معترضین ضایع شده بود، در ادامه ویدیوی آن را مشاهده می کنید که ظاهرا کار به گیس و گیس کشی رسیده بوده بَددد!

مهناز افشار برای فرح چه لاوی ترکوند، خانوم چی میخوای؟!

مهناز افشار در اقدامی دیگر برای جلب قلب بخش‌های دیگری از ضدانقلاب، این بار به سمت سلطنت‌طلب‌ها غش کرد و در متنی در صفحه خود، به تمجید از فرح پهلوی، همسر شاه مخلوع ایران پرداخت و او را مصداق شعار زن، زندگی، آزادی دانست! البته این احتمال وجود دارد که خانم افشار ویدیوهای گفت‌وگوهای محمدرضاشاه را ندیده باشد که وی در آن عملاً معتقد بود که عقل زن، کمتر از مرد است!

photo_____-__-_____-__-__(749)

مهناز افشار نقل دلا بود اینجوری شده خوار تو چشما

مهناز افشار زمانی که تو ایران بود به خصوص در دهه هشتاد با محمدرضا گلزار از پولساز ترین هنرمندان سینما محسوب میشدند که پشت بند هم بازی میکردن و مثل بنز میفروختند!

مهناز خانوم اون زمونا اصلا سیس سیاسی نداشت و تنها در همون کار و بار خودش که بازیگری باشه، فعالیت میکرد و یکه تاز بود. اما خب تغییر روند خانوم بازیگر از اونجایی شروع شد که مهناز افشار در سا ۹۰ با یاسین رامین پسر وزیر وقت ارشاد کشور ازدواج کرد. از همون موقع هم حواشی پیرامون خانوم خانوما به شدت زیاد شد و حتی یکی از هنرمندان به نام سینما هم از مهریه بسیار بالای وی میگفت و حسابی مهناز رو به چالش کشیده بود. اما این بازیگر کشورمون از زیر تمام حرف ها و زن آقازاده شدن و بزرگتر بودن سنش و مهریه و … در رفت تا اینکه ماجرای شیر خشک و زندان آقای شوهر فرا رسید و اون موقع بود که دیگه مهناز افشار راهی برای در رو نداشت و از ایران رفت!

لایف استایل شاهونه مهناز افشار اونور آب!

اما مهناز خانوم اینطور که عکسای اینستاگرامش نشون میده اوضاع و احوال بدی در آلمان نداره که هیچ تازه به گفته برخی از کاربران، با مهریه عجیب و سنگینش خیلی هم مرفه زندگی میکنه.

اما مهناز افشار از وقتی که رفته جز اینکه یکی از داوران برنامه گات تلنت بود هیچ مورد خاص دیگه ای ازش دیده نشد و انگاری خانوم خانوما خودش رو بازنشسته کرده اما اینکه از کجا این درآمد برای زندگی میاد خدا داند! در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که فالووراش گفتند خونه خودشه!

unknown_277215431_338450668305619_8453258624117606291_n (1)

280922353_1937465659784259_5497066560296219947_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *