"مهناز افشار" فقط با تیپ چهل تیکه اش رُخ نیومده بود که اونم شد؛ سنش چه لجشو درآورد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر ایرانی که مدتیه رفته آلمانو داره با خوش گذرونیای راه و بیراهش اینستا رو میترکونه، اخیرا زده تو کار شلوارای چهل تیکه!

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر محبوب و خوش چهره ایرانی که چند سالی میشه مهاجرت کرده به آلمان و داره با پولایی که معلوم نیست از کجا داره میاره، اینستا رو با فوتوهای خفنش میترکونه. مهناز افشار هنوز پاش نرسیده به آلمان که یهو تو یه برنامه گات تلنت جا داد خودشو حسابی و نشون داد چقدر با خواننده های خارجی و ایرانی جوره و ما نمیدونستیم. مهناز افشار از اونجایی که حالا دیگه یه جورایی خارجی محسوب میشه کلا زده تو همون فاز و با تیپایی ظاهر میشه که هیچیشون به هم ربط نداره.

مهناز خانوم به تازگی یه پستی منتشر کرد که با دیدنش میترکی از خنده که این چه وضعشه آخه. خانوم با یه تیپی که مثلا بلانسبت اسپرته و شلواری که هر بخشیش اینقدر تیکه تیکه شده که انگاری یه هاپویی گازش گرفته و داره یه ژست خیلی خاص میاد و با خنده هاش کپشن ساخته که بخندین خیلی خوبه و کاربرا تصور میکنن واسه همین یه همچین استایلی پوشیده که خنده ما رو دربیاره. البته مهناز افشار از وقتی رفته آلمان تیپاش همچینی بد هم نبوده ولی جدیدا معلوم نیس کی داره واسه انتخاب استایلاش بهش نظر میده که اینقدر داغون میشه.

q

وقتی مهناز افشار شوک میشه با نزدیک به نیم قرن تجربه!

مهناز خانوم که کلا انگاری بیکاره و همش یا داره تو شهر قدم میزنه و هی فوتو میندازه از خودش که دیگه واقعا بعضی اوقات شورشو درمیاره و گویا مسئول افزایش انگیزه برای اینستابازاس. خانوم خانوما که فقط تو کار عکس انداختن بود، این بار رفت سراغ فیلتر جدید اینستا و با تخمین سنش توقع داشت ۱۸ سال رو واسش نشون بده که وقتی دید سنش ۶۹ سال نشون میده رسما شوک شد و میگه همه رو ۲۰ ساله نشون میده و منو این سن!

تیپای جنجالی مهناز افشار که حسابی حقن!

مهناز افشار که از وقتی رفته آلمان با تیپای متفاوتی دیده میشد، حالا یه مدتی میشه که زده تو کار تیپای جوون پسند و هر جوری که میتونه با ژستای اَجق وجقش سعی داره بیشتر به چشم بیاد و فالوورای بیشتری برای خودش جمع کنه. از اونجایی که خانوم خانوما همش داره تیپای آبرنگی و جینگول میزنه که انگاری جوون بیست ساله اس همه کاربرا فک میکنن یه خبراییه و قراره که صداش به زودی دربیاد.

مهناز خانوم چند وقت پیش با یه استایل خیلی عجیب غریب و فازی غریب تر از خودش عکس منتشر کرد که با دیدنش رسما فکتون میفته. این بازیگر خوش چهره با ادا اصولای راه و بیراه سعی داره یه طوری خودشو بولد کنه که هیچکی نتونه جلوش کم بیاره.

w

e

t

برا همین هم مدتی میشه که با وایرال شدن یه ویدیو که مهناز خانومو کنار آرش یکی از خواننده های معروف ایرانی نشون میده که بدجوری حوله پیچ شده و آقای آرش خان هم با حوله قدی کنارشه و کلی هم نظر کاربرای مختلف رو به سمت خودش جلب کرد که چه خبریه بین این دو نفر. حتی مهناز افشار اولین روزایی که رفته بود آلمان با تنها کسی که خیلی رفیق بود و حسابی عیاق بودن با هم، فقط همین آرش خان بود و بقیه هیچ!

ff

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *