تیتر خبرها

موثرترین بازیکن جام جهانی قطر!

تا مرحله نیمه نهایی جام۲۰۲۲ ستاره تیم ملی فرانسه موثرترین بازیکن بوده است.

مسابقات جام جهانی۲۰۲۲ قطر به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده است و تیم‌های ملی فرانسه، آرژانتین، مراکش  و کرواسی چهار تیمی هستند که جواز حضور در بین چهار تیم نهایی این مسابقات را کسب کرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ امروز در همین مرحله تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی راس ساعت ۲۲/۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند تا یکی از تیم‌های فینالیست را مشخص نمایند و در دیگر سوی میدان نیز فردا شب در همین ساعت فرانسه به مصاف مراکش می‌رود تا دیگر تیم فینالیست این مسابقات را مشخص کرده باشند.

نکته قابل اهمیت این رقابت‌ها و در مرحله نیمه نهایی جدال سخت و زیبای دوستاره فوتبال دنیا، کیلیان امباپه و لیونل مسی برای کسب موثرترین بازیکن جام جهانی می‌باشد، جایی که امباپه با ۵ گل زده و دو پاس گل در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و به دنبال آن لیونل مسی است که با ۴ گل زده و ۲ پاس گل در رده دوم موثرترین بازیکن جام ایستاده است.

البته در این راستا و برای کسب آقای گلی، رقابت از زوج مسی- امباپه به مثلث تبدیل خواهد شد و   اولیویه ژیرو مهاجم فوق العاده آماده تیم ملی فرانسه نیز که در حال حاضر ۴ گل به ثمر رسانده است به این جمع اضافه خواهد شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *