موثرترین ستاره های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تا مرحله نیمه نهایی جام۲۰۲۲ قطر ستاره تیم ملی آرژانتین موثرترین بازیکن بوده است.

مسابقات جام جهانی۲۰۲۲ قطر به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده است و تیم‌های ملی فرانسه، آرژانتین، مراکش  و کرواسی چهار تیمی هستند که جواز حضور در بین چهار تیم نهایی این مسابقات را کسب کرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ امروز در همین مرحله تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی راس ساعت ۲۲/۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند تا یکی از تیم‌های فینالیست را مشخص نمایند و در دیگر سوی میدان نیز فردا شب در همین ساعت فرانسه به مصاف مراکش می‌رود تا دیگر تیم فینالیست این مسابقات را مشخص کرده باشند.

نکته قابل اهمیت این رقابت‌ها و در مرحله نیمه نهایی جدال سخت و زیبای دوستاره فوتبال دنیا، کیلیان امباپه و لیونل مسی برای کسب موثرترین بازیکن جام جهانی می‌باشد، لیونل مسی با ۵ گل زده و ۳ پاس گل در رده اول موثرترین بازیکن جام ایستاده است. امباپه با ۵ گل زده و دو پاس گل در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار دارد.

البته در این راستا و برای کسب آقای گلی، رقابت از زوج مسی- امباپه به مثلث تبدیل خواهد شد و   اولیویه ژیرو مهاجم فوق العاده آماده تیم ملی فرانسه نیز که در حال حاضر ۴ گل به ثمر رسانده است به این جمع اضافه خواهد شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *