موضع نادرست استقلال در مورد داوران نگران کننده شد!

پیرو صحبت های فرشید سمیعی در تلویزیون، مدیران باشگاه استقلال نسبت به قضاوت های داوران برای تیم استقلال در بازی های آینده نگران شدند.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال پس از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان با حضور در یک گفتگوی تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کرد که باعث نگرانی مدیران باشگاه استقلال شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ پس از برگزاری دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان که با مسائل داوری و خطاهای مشکوک درون محوطه جریمه تیم خوزستانی همراه شد یکی از مسئولان باشگاه استقلال مأمور شد تا در مصاحبه ای تلویزیونی از حق باشگاه استقلال دفاع کند. حقی که مسئولان این باشگاه معتقد بودند پایمال شده است.

در این بین انتخاب فرشید سمیعی که پیش از این هم در برخی موارد مانند موضوع سربازی بازیکنان استقلال و یا حق پخش تلویزیونی و مسائلی از این دست در برنامه های تلویزیونی از حقوق باشگاه استقلال دفاع کرده بود پشت خط تلفنی برنامه تلویزیونی رفت تا درباره شرایط داوری دیدار استقلال مقابل فولاد صحبت کند. اما بیان برخی مطالب موجب نگرانی و ناراحتی مسئولان باشگاه استقلال شد!

واکنش مدیران باشگاه به اتهام غیرمنتظره؛ موضوع شنود تلفن داوران باشگاه استقلال را به هم ریخت!/ خودت باید این اوضاع را جمع و جور کنی!

جایی که فرشید سمیعی در ارتباط با تعمدی دانستن برخی قضاوت ها از مقامات قضایی درخواست شنود گذاشتن روی تلفن همراه داوران شد! پس از مطرح شدن از این درخواست عجیب از طرف معاونت حقوقی باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه که انتظار چنین دفاعیه ای را نداشتند از این واکنش به شدت متعجب شده و این پرسش از سوی مقامات استقلال عنوان شد که که چرا باید چنین مسئله ای از سوی یکی از مقامات باشگاه استقلال مطرح شود تا داوران نسبت به باشگاه استقلال و تیم فوتبال بزرگسالان این مجموعه زاویه پیدا کنند؟ البته این اتفاق هم رخ داد و اعضای دپارتمان داوری خیلی سریع به این موضوع واکنش نشان داده و معتقد بودند این پیشنها باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می رسد مدیریت باشگاه استقلال نسبت به این اظهارات فرشید سمیعی واکنش نشان داده و از وی خواسته شده هر طور است خودش باید این بحث را به شکلی که منافع باشگاه استقلال تحت‌الشعاع قرار نگیرد حل و فصل کند.

واکنش مدیران باشگاه به اتهام غیرمنتظره؛ موضوع شنود تلفن داوران باشگاه استقلال را به هم ریخت!/ خودت باید این اوضاع را جمع و جور کنی!

از سوی دیگر خبر می رسد اعضای دپارتمان داوری نیز نسبت به این موضوع به شدت دلگیر شده و مراتب ناراحتی خود را نیز به مسئولان فدراسیون به ویژه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده‌اند.

شایان ذکر است؛ در نیمه دوم دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان چند صحنه مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه فولاد خوزستان رخ داد که حمید حاج ملک، داور این دیدار در هیچ یک از موارد اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این در حالی است که پس از پایان بازی برخی کارشناسان معتقد بودند حداقل یک مورد از این چند خطاها باید پنالتی گرفته میشد.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در روزی که پرسپولیس و سپاهان (رقبای جدی استقلال در کورس صدرنشینی) مساوی کردند استقلال با از دست دادن دو امتیاز خانگی همچنان پشت سر پرسپولیس و گل گهر سیرجان در رده سوم جدول رده‌بندی جای بگیرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714403620 1983385

بسته تخفیف مکالمه همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس

در این پست بسته تخفیف مکالمه همراه اول به مناسبت روز خلیج فارس را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *