تیتر خبرها

مولان انیمیشنی که صد تای ابر قهرمان های ماروِل قدرتمنده؛ بیا تا بگم چرا باید تماشاش کنی

اگه به دنبال تماشای یک انیمیشن خوب با محتوای بالا می گردی قطعا مولان انتخاب خوبیه. فکر نکن چون قدیمی شده از مد افتاده است؛ حرف نداره.

شایانیوز- وقتی به انیمیشن های نام آشنا و ماندگار فکر می کنید بدون شک یکی از شاهکار ترین آثاری که نامش در ذهنتان تداعی خواهد شد مولان (۱۹۹۸) خواهد بود. انیمیشن مولان با آن تم شرقی اش در زمان خود یکی از متفاوت ترین و منحصر به فرد ترین آثار دیزنی بوده و هست. در میان بی شمار آثار خارق العاده ای که این روز ها ساخته می شوند شاید این سوال برایتان مطرح شود که چرا باید چنین انیمیشن قدیمی ای را تماشا کرد و یا برای نسل جدید چه حرفی برای گفتن دارد؟! مسئله اینجاست که باور کنید یا نه مولان هنوز هم یه شاهکار سینمایی است، از آن انیمیشن هایی که می تواند هیجان و شور و اشتیاق را در وجود شما بیدار کند.

انیمیشن مولان

خلاصه خیلی کوتاه از انیمیشن مولان

ارتش چین در جنگ سختی با ارتش هان ها گرفتار است و همه خانواده ها باید مردی را برای دفاع از کشور به عضو ارتش در بیاورند؛ مولان دختر شجاع و دلیری است که چون پدرش پیر و ناتوان است تصمیم میگیرد تا خود را به شکل یک مرد در بیاورد و به جای پدرش به عضویت ارتش در بیاید. مولان شمشیری را که از اجدادش به ارث رسیده بود برمیدارد و داوطلبانه وارد جنگ می شود. دلاوری ، هوش و شجاعت مولان به ارتش چین کمک می کند تا  در جنگ پیروز شوند و مولان نیز به خانه باز گردد.

چرا باید انیمیشن مولان را ببینیم؟

و اما برسیم به سوال مهم این که چرا باید مولان را تماشا کنیم، در قدم اول آن چه که در این انیمیشن بسیار تاثیر گذار است فداکاری مولان می باشد، در قدم دوم چه درسی بزرگ تر از این که وقتی چیزی را می خواهی باید برای ا« تلاش کنی و اجازه ندهی تا هیچ چیز سد راهت گردد؟ حتا در سال ۲۰۲۳ نیز هنوز هستند دختران و پسرانی که تسلیم موانع سر راهشان می شوند و از رویای خود چشم می پوشند. مولان یک دختر معمولی است اما یک روز تصمیم میگرد تا فراتر از یک دختر معمولی بودن بشود و در آخر به جایی می رسد که از او به خاطر شهامت و ذکاوتش قدردانی می شود.

انیمیشن مولان

از همه این ها که بگذریم مولان یک انیمیشن خنده دار و کمدی است که صحنه های جذابی را خلق می کند، از آن صحنه هایی که لبخند به لبتان نمی آورند بلکه خنده را مثل یک انفجار به وجود می آورند، دیالوگ های بامزه و شخصیت های خنگ اما در عین حال تاثیر گذار داستان همگی از عواملی هستند که شما را به تماشای این انیمیشن خارق العاده ترغیب می کنند.

بازخورد های انیمیشن مولان

به گزارش شایانیوز، انیمیشن مولان نه تنها از دید مخاطبین تحسین برانگیز بود و فروش خوبی را در گیشه تجربه کرد بلکه از دید منتقدین نیز مولان یک شاهکار به حساب می آید تا حدی که در کمال ناباوری مولان در بیش از ۱۰ جشنواره نامزد شد و البته جوایز متعددی را نیز به دست آورد.

انیمیشن مولان

امتیازات انیمیشن مولان

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 86 / 100

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال انیمیشن مولان  را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *