"مونا کرمی" با شلوار یقه اسکیش عینهو مرد عنکبوتی پرید سر دیوار؛ بین السکانس تو فازینا

mona karami shayanews

مونا کرمی از بازیگرای نوپایی هستش که با بازی در از سرنوشت مشهور شد و حالا در کاری جدید بارزی میکنه و عکسای پشت صحنش شده سوژه!

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگرای جذاب و جدید چهره ای هستش که با بازی در سریال “از سرنوشت” خیلی زیاد مشهور شد و حالا کلی طرفدار داره و هر کجا که در عرصه سینمایی پا بذاره بیش از پیش میتونه عکس منتشر کنه چون دیگه خیلیا میشناسنش! مونا کرمی در این سریال ابتدا مثلا دختری شیطون بود که بعدها آروم تر و خانوووم میشه اما در واقعیت مونا کرمی دقیقا همون شخصیت شیطونی رو داره که علاقمنده تا تریپای خاصم بزنه و به همرنگ جماعت بودنت راضی نیست!

مونا کرمی در فصل سوم از سرنوشت خیلی کم تو کار بود اما در فصل آخر دیگه چون زن آق سهراب شده بود حسابی وسط میدون اومد. همین شد تا خانوم خانوما در اینستاگرام نیز فعالیتش خیلی بیشتر از قبلش بشه چون دیگه حالا خیلیا هستند که شیفته این هنرمند نوپا شدن و حالا مونا کرمی وقتشه که بیشتر خودش رو تو دل مخاطب جا کنه و مشهور بشه. مونا کرمی از اون دسته دختراست که خیلیم زیاد علاقمند به عکسه و حتی اگه یهویی هم بگیره بازم جذابه و میتونه فیگور خوبی بگیره و در کل به طور عامیانه بخوایم بگیم خانوم بازیگر حسااابی خوش عکسه!

اما به تازگی تصاویری از وی به همراه محمد نادری و دیگر خانوما منتشر شد که در نوع جالب بود.

monakaramiofficial_2919897808309117720_3002339004

monakaramiofficial_2919950505511206740_3002339004

مونا کرمی یه تنه اومد لای خانومای فیلتری و سینمای پروتز پسند!

مونا کرمی یه خوبیه در جه یک داره که این روزا هر خانومی نداره و اگه بخوایم حقیقت رو بگیم گرچه تلخ، اما باد بگیم که خیلی از خانوما چه چهره های مشهور و بازیگر و چه افراد معمولی و بلاگر از فیلتر های اینستایی به شدت استفاده می کنند به طوری که شده نوعی اعتیاد و خب حتی اگه ساده ترین فیلتر هارو هم انتخاب کنند باز از اونجایی که خیلی مصنوعی صاف و صوف می کنن، کاملا مشخص میشه که فیلتره نه واقعیت!!

خانوم هایی مثل بهاره رهنما و فریبا نادری و مریم معصومی و… استفاده بسیار زیادی از این آپشن اینستا دارند اما مونا کرمی با وجود اینکه نچرال فِیسه اما اعتماد به نفس کافی رو دره و سمت این گزینه از اینستا نمیره! 

campec.ir_2859610220915280174_1315567878

Untitled

مدل زندگیه جذاب مونا کرمی که من یکی که عاشقش شدم!

مونا کرمی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به گشت و گذار و تفریح داره و گهگداری عکسایی از سفراش منتشر میکنه که نشون میده در کنار حرفه اش به خوش گذرونیاش هم اهمیت میده. این خانوم بازیگر با انتشار عکسای جورواجور با ژستای جذاب، خیلی دنبال دلبری از طرفداراشه و دوست داره تعداد فالووراش از اینی که هست، بیشتر شه.

واسه همین هم به گفته کاربران عکسایی که مونا کرمی از خودش منتشر میکنه با نقشاش زمین تا آسمون فرق داره. علاوه بر این خانوم با وجود اینکه ۳۱ سالشه، ولی شیطنتاش تو همه عکسا و بعضی اوقات در نقشایی هم که داره به چشم میاد.

Untitled

Untitled

نظر کمتر دیده شده از بازیگر در رابطه با پوشش تو فیلما و اینستا!

مونا کرمی همانند خیلی از همکارانش و هم سن سالاش قطعا تیپ و ظاهرش با اونچه که در تلویزیون و کاراکتر ها می بینیم فرق داره و به روز میپوشه. اما باز خوبیش اینه هنوز وارد مراحل نامتعارف نشده و کم و بیش سعی داره تا هم حسابی دیده بشه و هم جنجالی نباشه!

مونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با چهره واقعی اش تفاوت دارد گفت:

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

Untitled

Untitled

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال ۱۳۷۸ وقتی ۹ ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد. خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه ۱ بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *