"مونا کرمی" تو بازیگری یه نمه مشهور شد با فوتوهای جذاب اینستایی یه خَروار؛ تیپو برررم!

mona karami shayanews

مونا کرمی از بازیگرای تازه مشهور شده اما جذاب کشورمون هستش که اتفاقا خیلیم شیطونه و به تازگی با کنسرتی که رفته حسابی ترکوند.

شایانیوز- مونا کرمی از هنرمندان جوان و جذابی می باشد که این روزا حسابی مشهور شده و داره میترکونه. حالا چجوری؟ مونا کرمی در سریال “از سرنوشت” نقش آرزو همسر سهراب رو داشت و خب از اونجایی که این مجموعه خیلی پرطرفدار شده بود مونا خانوم کرمی هم به یکباره پرید اون بالا مالاها!

حالا خانوم بازیگر وارد مرحله دوم از روند خود شده و همانن بسیاری از بازیگران دیگه بعد از اینکه دیده شد رفت تو فاز انتشار عکس و فیلمای زیاد از خودش تا بیشتر و بیشتر شناخته بشه و یه هنرمند ملموس برای مخاطب باشه. البته که این ترفند خیلی هم جوابه و خانوم خانوما به سرعت به بالای ۱۳۲ هزار دنبال کننده رسید. ناگفته نمونه که تصاویری که مونا کرمی منتشر میکنه واقعا جذابن و نشون میده این بازیگر استعداد خوبی هم در مدلینگ و ژست گرفتن داره. 

اما جدا از عکس و این حرفا یه کار دیگم هست که مخصوصا خانومای بازیگر خیلی ازش استفاده می کنن و خب یه تیر و چند نشونه. بعد از کم شدن کرونا کنسرتا حسابی ترکوندن و پشت بند هم دارن اجرا میذارن که خب بازیگران با رفتن به کنسرت هم حاشیه سازی می کنن و میرن تو چشم، هم عشق و حال می کنن و هم یه خودی نشون میدن جهت چشم و هم چشمی با همکاران! در ادامه ویدیویی که مونا کرمی به تازگی منتشر کرد را مشاهده می کنید.

دختر و پسری که مونا کرمی حسابی دل بستشونه!!

شاید خانم جوانی که کنار مونا کرمی نشسته رو بشناسید وشاید هم نشناسید اما ایشون نیز از بازیگران کشورمون هستند به نام جوانه دلشاد. این دو هنرمندمون خیلی زیاد با هم صمیمی هستن و دم به دقیقه در حال رفتن به سفر و گشت و گذار و خلاصه خوش گذرونی هستند.

آقایی هم که اونور خانوم کرمی هستند برادر ایشونن به نام مجید و وابستگی زیادی بین این دو خواهر برادر وجود داره. البته که داداش جانِ خانوم بازیگر خواننده ای نوپا هستند و دستی بر آتش دارند.

Untitled

Untitled

مونا کرمی انگاری مدل به دنیا اومده!

اما مونا کرمی برخلاف اونچه که فمر میکنید و به چهرش میاد که دختری آروم باشه، اتفاقا به شدت شیطونه و در صفحه اینستاگرامش عکس های باحال زیادی از خودش میذاره.

خانوم بازیگر بسیار زیاد اهل گشت و گذاره و با توجه به اینکه استعداد ژست گرغتنم داره در نهاتی عکساش واقعا جذاب میشن! حالا شاید بگین بابا اینا بازیگرن خب معلومه که بلدن ژست بگیرن اما سخت در اشتبهید چرا که مثلا خانوم فریبا نادری اصلاااا ذره ای از فیگور گرفتن چیزی نیمدونن و به شدت عکساشون تکراریه و خب از اونجایی هم که خیلی علاقه دارن تصاویر زیادی منتشر کنن پیجشون شده پر از عکس هایی که کُپ همن و این موضوع میشه برای کاربر تکراری و خسته کننده!

Untitled

Untitled

monakaramiofficial

بیوگرافی جالب مونا کرمی

مونا کرمی متولد ۱۸ آذر ۱۳۶۹ در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال ۱۳۷۸ وقتی ۹ ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد. خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه ۱ بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

مونا خانم اون طور که خودش گفته و البته عکس هاش تو اینستا هم تائید میکنه عاشق تفریح و طبیعت گردیه و در فرصتی که پیش میاد میره به دل طبیعت. البته مونا خانم خودش هم متولد و بزرگ شده استان سرسبز گلستان هست و احتمالاً این روحیه طبیعت دوستی هم از همین موضوع نشئت می گیره.

Untitled

Untitled

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *