مک دودو؛ بهترین تولید کننده کابل شارژ چند سر و همه کاره

شرکت مک دو دو یکی از کمپانی‌های معتبر و بزرگ چینی است که در زمینه تولید و صادرات انواع لوازم جانبی تلفن همراه و تبلت، از جمله آداپتور شارژ.…

شرکت مک دو دو یکی از کمپانی‌های معتبر و بزرگ چینی است که در زمینه تولید و صادرات انواع لوازم جانبی تلفن همراه و تبلت، از جمله آداپتور شارژ، شارژر و کابل شارژ فعالیت می‌کند. با توجه به محبوبیت کالاهای این شرکت در بازار لوازم جانبی دنیا و همچنین کشور خودمان، تصمیم گرفتیم در این مطلب یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت، یعنی کابل شارژ چند سر و همه کاره مک دودو را به شما معرفی کنیم.

کابل شارژ چند سر یک محصول فوق العاده کاربردی و کلیدی است. اگر دوست دارید با برند Mcdodo و این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

 مک دودو؛ بهترین تولید کننده کابل شارژ چند سر و همه کاره

 

لوازم جانبی موبایل هوشمند

وقتی وارد بازار لوازم جانبی موبایل می‌شوید، مک دو دو جزو اولین برندهایی است که به شما پیشنهاد می‌شود. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و اکنون یکی از برندهای بازار لوازم جانبی دنیاست. محصولات مک دو دو بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و به صورت هوشمند طراحی شده‌اند؛ از کابل‌های هوشمند با قابلیت قطع خودکار شارژ بعد از شارژ کامل گرفته تا کابل شارژهای چند سر و همه کاره هوشمند!

محصولات مک دودو در بازار بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آمریکایی، آسیای جنوب شرقی و ایران جایگاه خوبی دارد. کیفیت ساخت عالی محصولات، طراحی زیبا و متفاوت، قیمت مناسب و بسته بندی زیبا از مهمترین ویژگی‌های لوازم جانبی و محصولات این برند معتبر چینی است. کابل شارژر چند سر مک دو دو نیز یکی از همین محصولات است که به دلیل قابلیت‌های متنوع خود حسابی به محبوبیت رسیده است. در بخش بعدی بیشتر درباره این محصول توضیح می‌دهیم.

کابل شارژر چند سر مک دودو

کابل شارژ چند سر یک کابل شارژ همه کاره است که قابلیت USB به Type-C، Micro Usb و Lightning را دارد. این کابل شارژ از جنس آلیاژ آلومینیوم و TPE ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی دارد. کابل شارژر چند سر دارای قابلیت شارژ فوق سریع ۶۶ واتی و قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌های شارژ سریع SCP، Super VOO، AF، QC2.0، QC3.0 و C است. طول این کابل‌ها به طور متوسط بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر است و رنگ بندی متنوعی دارد.

اغلب کابل شارژرهای همه کاره مک دودو دارای ۳ سری مجزا هستند، اما کابل‌های ۴ سر هم تولید شده‌اند که قابلیت‌های تایپ سی به تایپ سی، تایپ سی به لایتنینگ،USB  به تایپ سی و USB به لایتنینگ را به صورت یک‌جا دارند. البته در محصولات سایر برندها، کابل‌های ۵ سر و حتی ۶ سر هم موجود است که از نظر کیفیت در سطح محصولات مک دودو نیستند.

لوازم جانبی موبایل هوشمند Mcdodo

قابلیت‌ها و مزایای کابل شارژر چند سر مک دودو

برند مک دودو کابل شارژر چند سر را با هدف انتقال داده بین دو یا چند دستگاه تولید کرد. این کابل‌ها هم قابلیت انتقال شارژ دارند، هم قابلیت انتقال داده و چندین کار را با به صورت همزمان انجام می‌دهند. قابلیت‌ها و مزایای این کابل‌ها عبارتند از:

  • قابلیت شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی و قابلیت پشتیبانی از پروتکل شارژ سریع PD
  • سوکت‌هایی از جنس آلیاژ آلومینیوم بسیار مقاوم در برابر سایش، ضد زنگ و اکسید شدن
  • مقاومت بالا در برابر خمش، پارگی، کشش و گره خوردن با طول عمر زیاد
  • سرعت انتقال داده تا ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه در مدل‌های مختلف
  • مجهز به نشانگر LED برای یافتن کابل در تاریکی شب و اطمینان از سلامت شارژ
  • قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت خودکار به واسطه تراشه هوشمند داخلی کابل متناسب با مدل گوشی شما
  • پوشش سوکت‌ها از جنس پلاستیک نرم TPE برای جلوگیری پارگی ناشی از خمش‌ زیاد کابل
  • شارژ سریع چند دستگاه به صورت همزمان و بدون افت کیفیت
  • دارای استانداردهای ایمنی محصول FCC، RoHs و CE
  • قابلیت شارژ مک بوک، موبایل و تبلت
  • کانکتورهای فلزی و مقاوم
  • انعطاف پذیری بالای کابل

مهمترین نکات خرید کابل شارژر چند سر

برندهای مختلفی در زمینه تولید کابل شارژر چند سر فعالیت می‌کنند، اما همان طور که توضیح دادیم، مک دودو معتبرترین برند بازار است. انواع محصولات مک دو دو براساس استانداردهای ایمنی محصول FCC، RoHs و CE تولید می‌شوند و از بالاترین کیفیت ساخت و متریال برخوردار هستند. اما لازم است پیش از خرید این محصول به چند نکته مهم توجه کنید:

  • کابل‌های چند سر قابلیت‌های مختلفی دارند که پشت بسته بندی آنها لیست شده است. در زمان خرید به نوع کابل اعم از این که تایپ سی به تایپ سی، تایپ سی به لایتنینگ، یو اس بی به تایپ سی، یو اس بی به لایتیتنگ و… است، توجه کنید.
  • کابل‌های دارای نشانگر LED که وصل بودن اتصال برق به شارژر را نشان می‌دهد، برای استفاده در شب مناسب ‌هستند. اگر شب‌ها گوشی‌ها خود را به شارژ می‌زنید، این کابل شارژ برای شما مناسب‌تر است.
  • اگر نیاز به کابل شارژی با طول سیم بلند دارید، در زمان خرید کابل‌های بلندتر از ۱ متر را انتخاب کنید.
  • اغلب گوشی‌های بازار دارای قابلیت فست شارژ هستند. پس کابلی را تهیه کنید که قابلیت انتقال داده و قابلیت شارژ سریع داشته باشد.

کابل شارژر چند سر اصل مک دودو را چطور تشخیص دهیم؟

به طور کلی تشخیص محصولات اورجینال از محصولات تقلبی موجود در بازار کار آسانی نیست، مگر اینکه محصول مورد نظر را از نمایندگی‌های رسمی مک دود خریداری کنید و به نکات زیر هم توجه داشته باشید:

  • بسته بندی محصولات اصلی کاملا پلمپ است و امکان باز شدن ندارد
  • لوگوی Mcdodo روی بدنه تمام محصولات اصلی حک شده است
  • جنس کابل، سوکت‌ها و کیفیت ساخت آنها هیچ گونه مشکل ظاهری ندارد
  • کابل شارژ در حین کار کردن هیچ افت کیفیتی ندارد

 

کابل شارژر چند سر مک دودو

جانبی ۳۶۰؛ نمایندگی رسمی فروش محصولات مک دودو

در پایان این مطلب قصد داریم شما را با نماینده رسمی و انحصاری فروش محصولات مک دو دو در ایران آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی جانبی ۳۶۰ از وارد کنندگان دسته اول لوازم جانبی موبایل و تبلت و نماینده رسمی فروش محصولات مک دودو در ایران است. در جانبی ۳۶۰ می‌توانید انواع کابل شارژر چند سر، آداپتور شارژر، پاور بانک، شارژر وایرلس، شارژر فندکی و سایر لوازم جانبی مارک Mcdodo را به ‌صورت تک یا عمده، با بهترین قیمت و کارت گارانتی خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ۳۶۰ علاوه بر فروش لوازم جانبی Mcdodo، محصولات برندهای Lito، K-DOO، Totu، GKK و Baseus را هم به ‌صورت عمده و تکی، با ضمانت اصالت کالا و کارت گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای بررسی انواع کابل شارژر چند سر مک دودو یا سفارش خرید این محصول، می‌توانید همین حالا به نشانی janebi360.com مراجعه کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *