"میترا رفیع" بازیگر بی همگان رو که یادت نرفته؛ بیا ببین خانوم چه رخی میاد تو اینستا!

میترا رفیع از بازیگرهای معروف تلویزیون است که خیلی تازگی سریالش تموم شده حالا بیا ببین اون که تو سریال دیدی چی بود این که تو اینستاست چیه!!!

شایانیوز- سریال بی همگان یکی از سریال های محبوب تلویزیون است که خیلی تازگی ها قسمت آخر اون هم پخش شد و به قولی سریال ختم به خیر شد. در این سریال یکی از شخصیت هایی که خیلی خوب تونست بدرخشه و به چشم بیاد نقش الناز است که خانوم میترا رفیع این نقش رو ایفا کردند. میترا رفیع پیش از این هم به خاطر بازی در سریال از سرنوشت تونسته بود خوش بدرخشه و توجه ها رو به خودش معطوف کنه اما بی همگان دیگه سببی شد که مسیر شهرت واسه میترا خانوم از جاده خاکی به آسفالت تغییر پیدا کنه.

اگر اهل فیلم و سریال و دنبال کردن بازیگران و سلبریتی ها خارج از کادر تلویزیون یا پرده سینما باشید متوجه می شید که خیلی از اون ها بسیار متفاوت از چیزی هستند که در فیلم هاشون به نظر میان. میترا رفیع هم یکی از همین افراد است که برخلاف اونچه که تو بی همگان و از سرنوشت دیدید خانوم خانوما فوق العاده فشن، خوش انرژی و دلبرونه است که ادا اطواراش لِنگه ندارن.

میترا رفیعمیترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع سلطان سلفی گرفتن

میترا خانوم از جمله اینستا باز های قهاره که عکس های خیلی حرفه ای و جذابی از خودش منتشر می کنه که باعث میشه صفحه خانوم خانوما مثل آلبوم آتلیه باشه اما با این حال میترا رفیع مثل ترلان پروانه یا مریم مومن نیست که فقط عکس های حرفه ای و آتله ای از خودش منتشر کنه بلکه گاها عکس های سلفی خفنی هم از خودش منتشر می کنه که اتفاقا به مزاج طرف دار های خانوم هم خیلی خوش میان. در ادامه چند نمونه از عکس های ایشون رو با هم می بینیم.

میترا رفیعمیترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و الناز پاره قلبش

به گزارش شایانیوز، میترا رفیع از جمله بازیگر هایی است که به قول خوشد نقش هایی که قبول می کنه رو در واقع زندگیشون می کنه یا به قول خودمون حسابی غرق میشه در اون نقش به خاطر همین هم خیلی طبیعیه که وقتی فیلم برداری یک سریال به پایان برسه اون بازیگر احساس جدایی نه چندان خوشایندی رو تجربه کنه، و همین اتفاق هم برای میترا خانوم و الناز افتاد که به گفته خود خانوم بازیگر الناز عزیز جانش، پاره قلبشه. در همین راستا هم میترا رفیع به تازگی عکسی از الناز رو منتشر کرده که حس خودش رو به الناز در اون پوست توصیف کرده.

میترا رفیع

میترا رفیع و زندگی شخصیش که بی خبریم

میترا رفیع متولد سال ۱۳۷۳ است و در تهران به دنیا اومده و جزو معدود خانوم های بازیگری است که خانوادش نه تنها با وارد شدن او به این حرفه مخلفتی نداشتند بلکه بسیار هم مشوقش بودند تا حدی که از سن ۶ سالگی وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و از همون زمان دنبال بازیگری بود. حالا جالبه بدونید که میترا رفیع در سن ۱۲ سالگی موفق شده تا جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران رو به دست بیاره. از طرف دیگه در سال ۱۳۸۷ هم برای نمایش نقطه چین های متصل به تو موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر شد.

خلاصه کلام این که میترا خانوم رفیع نه تنها از بچگی وارد این حرفه شده بلکه خیلی مرحله به مرحله و پله به پبه تو این مسیر پیشرفت کرده و اگر همین مسیر رو ادامه بده احتمالا خیلی زود عکس خانوم خانوما بیلبورد های شهر رو پر می کنند.

میترا رفیعمیترا رفیع

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714645434 2016983

شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت

در این پست شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *