"میترا رفیع" بازیگر ساده بی همگان یه فرغون ژل ریخته زیر پوستش؛ با این تیپا جاش اونوره!

میترا رفیع بازیگر بی همگان که تو اینستا واسه خودش بمبیه با این عکساش، جدیدا ژستایی با عینکش گرفته که انگاری طلای هجده عیار دستشه!

شایانیوز- میترا رفیع از بازیگران نوپا و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید نام او رو نشناسین ولی قطعا اگه این روزا سریال جذاب “بی همگان” رو ببینین، نقش الناز رو به خاطر میارین. میترا رفیع از بازیگران توانمندیه که با اولین بازی حرفه ایش در قاب تلویزیون تونسته طرفدارای بی شماری برای خودش دست و پا کنه. از اونجایی که میترا رفیع تمام ویژگی های مربوط به یه بازیگر درجه یک و خفن رو داره، خیلی زود تونست تو دل مردم جا باز کنه و البته یکی از مهمترین دلایلش هم بازی در کنار بازیگران خیلی دوست داشتنی و حرفه ای همچون مهدی سلطانی هست که خیلی پارتنر خاص و مکملی براش تو سریاله!

میترا خانوم که شاید تو سریال خیلی دختر آروم و ساده ای به نظر بیاد، تو اینستا واسه خودش یه پا سوتونه و از تیپاش گرفته تا میکاپای عجیب غریبش، همه و همه از این بازیگر یه غول خیلی خفن و شاخ ساخته که اگه ببینینش باورتون نمیشه که ایشون بازیگر نقش الناز هست. خانوم خانوما به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده که او رو با هیبتی متفاوت و البته فوق العاده تو دل برو نشون میده.

این بازیگر با یه تیپ مشکی جینگول و یه عالمه میکاپ که انگاری رو فیس خانوم ماله کاری کرده باشن، ژستی گرفته که همه مدلا رو کاشته تو زمین! این خانوم خوش استایل که به یه عکس گرفتن هم قانع نیست، با کلی آرا ویرا سه تا عکس با یه استایل گذاشته و در حالت های مختلف که ثابت کنه در هر شرایطی جذابه! خانوم خانوما هنوز دو هفته از مشهور شدنش نمیگذره ولی قد یه ارتش آمادگی داره واسه سلبریتی شدن!

q

o

u

میترا رفیع از شدت خودشیفتگی دیگه داره آلارم میده بدجور!

اگه معتقدین میترا رفیع تو سریال بی همگان نقش یه دختر خیلی خودشیفته و مغرور رو به خوبی داره بازی میکنه، تنها به این خاطره که خانوم بازیگر در اصل هم به همین اندازه مغروره و چنان ژست هایی میگیره که با دیدنش رسما کُپ میکنین.

میترا خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه بسیاری به شهرت داره و به محض اینکه دید یه ذره معروف شده، حسابی زد تو کار استایلای خفن که در میون همه شون آنچه خیلی زیاد به چشم میاد، ژستاییه که باعث شده مدلا تو کفش بمونن. او که داره نشون میده کلی تو فیگور گرفتن درجه یکه معلومه که در آینده نزدیک شبیه بقیه بازیگرا میشه و با رفتن تو کار تبلیغات پر و پیمون میشه یه پا نیوشا ضیغمی که مایه تیله در میاره در حد تیم ملی!

t

r

فیس فوق عملیِ میترا رفیع که اون بالا مالاها سیر میکنه!

میترا خانوم از همون قسمت های اولی که تو سریال بی همگان دیده شد، با کلی آرا ویرا و چیتان پیتان تنها ویژگی ایش که خیلی به چشم میومد در همون نگاه اول، تزریقات عجیب غریب ژل به لب و گونه اش زده بود خیلی همه رو شوکه کرد که البته با کلی ماله کاری روی فیسش تموم سعیش رو کرده بود تا اونا رو بپوشونه.

میترا رفیع در کنار تمام ژینگول بازیاش یه عالمه فیس و افاده هم قاطی میکنه و کلا تو سرال یه جوری حرف میزنه که انگاری اگه یکم بخنده یا عصبانی شه، تمام ژل ها از روی صورتش شُره میکنه و میریزه پایین! البته این بازیگر یه عکسی منتشر کرده که او رو با کلی مژه قد بیل دستی نشون میده که با وجود اینکه یه عینک فوق العاده گنده زده رو فیسش ولی مژه ها از اونور دارن بای بای میکنن!

e

a

d



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715422658 1706269

اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و عکس

در این پست اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *