میترا رفیع دُخی بی همگان رو یادته؟ بیا ببین خانوم با رژ قرمزش چه رُخی میاد تو اینستااا

میترا رفیع از بازیگر های خوش چهره و خوش نقش و نگار صنعت سینما و تلویزیون است که این روزها تو اینستا بد گرد و خاک به پا کرده.

شایانیوز- میترا رفیع از بازیگر های معروف این روزهای تلویزیون می باشد که به خاطر سریال محبوب بی همگان کلی مورد توجه قرار گرفت و حالا هم که این سریال چند روزی هست به پایان رسیده همچنان خانوم رفیع به خاطر بازیشون تو این سریال نقل محافل هستند. البته پیش از این هم خانوم خانوما تو سریال از سرنوشت بازی کرده بود که اون جا هم کلی نقش آفرینیشون مورد توجه قرار گرفت شاید حتا بیشتر از بی همگان.

جدای از نقش هایی که میترا رفیع تا به حال بازی کرده خانوم خانوما مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها سعی می کنه تا با چوب جادویی به اسم اینستاگرام حسابی خودش رو در مرکز توجه قرار بده و به قول قدیمی ها از قافله عقب نمونه. حالا نه این که فکر کنید میترا خانوم همین طوری هر از چند گاهی میاد اینستا ها نننننننخیییییر! میترا رفیع از جمله اینستا باز های قهاره که وقتی به صفحه شخصی خانوم سر میزنی می تونی کلی عکس رنگا رنگ و متنوع جذاب ازش ببینی که البته واسه طرفدار هاش احتمالا کم هم هست. حالا جالبه بدونید که میترا خانوم این طور که به نظر میاد یه دوست جون جونی و پایه داره که خیلی هم باهاش حال می کنه و زیاد ازش دور نمیشه؛ اما این عشق جذاب خانوم خانوما کسی نیست جز رژ لب قرمزش که اگه به عکس هاش نگاه کنید می بینید کلی عکس با آرایش کلاسیک و یه رژ قرمز آتشین داره که از حق نگذریم خیلی هم بهش میاد. در ادامه یکی دو نمونه از این عکس های دلبرونه میترا رفیع رو با هم مشاهده می کنیم.

میترا رفیعمیترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و خدافظی با الناز جااانش

میترا رفیع تا حالا تو چند تا مصاحبه ای که انجام داده این طور عنوان کرده که نقش هایی رو که قبول می کنه بازی نمی کنه بلکه با اون ها زندگی می کنه و اون شخصیت ها میشند بخشی از وجودش. خب با این تفاسیر مطمئنا شما هم حدس زدید که الناز بی همگان قطعا برای میترا رفیع خیلی مهم بوه و حالا که سریال به پایان رسیده خانوم خانوما ظاهرا همچین بگی نگی دلش گرفته تا حدی که وسط این همه هیاهویی که تو کشور به پا شده خانوم با یه پست از الناز پاره تنش خداحافظی کرده و بهش ابراز علاقه کرده.

میترا رفیع

میترا رفیع و تیپ هاش تو اونور آب

خیلی از سلبریتی ها و بازیگر ها هستند که به محض معروف شدن و به قولی اسم در کردن کلا از این رو به اون رو میشند و کافیه که پاشون برسه اون وره آب تا نشه تیپ و استایل های عجیب غریبشون رو جمع کرد، اما این طور که به نظر میرسه میترا خانوم خیلی علاقه ای نداره تا همچین حاشیه هایی برای خودش درست کنه و برای همین هم این ور و اون ور نداره به هر حال سعی می کنه تا در چارچوب لباس بپوشه اما با این حال نه که فکر کنید میترا خانوم حواسش نیست چطور تیپ بزنه و خوشگل کنه ها اتفاقا که تیپ میزنه در حد بنز.

میترا رفیعمیترا رفیع

میترا رفیع و بیوگرافی کَف برش

میترا رفیع متولد آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. خانوم بازیگر مدرک کارشناسی ارشد بازیگری خود را از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه سراسری هنر تهران دریافت کرده و از ابتدا به صورت آکادمیک وارد عرصه بازیگری شد. 

میترا رفیع با بازی در فیلم های کلمبوس و من می ترسم وارد سینما شد و با بازی در سریال های از سرنوشت و آخرین پناه نیز در قاب تلویزیون بازی خود را شروع کرد. میترا رفیع تاکنون بارها با فیلمسازهای کوتاهِ ایرانی همکاری داشته که در نوع خودش کارنامه کاری خوبی محسوب میشه.

میترا رفیع، فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش «نقطه چین‌های متّصل به تو» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در سی‌ و‌ هفتمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت و جایزه بهترین بازیگری زن را در این جشنواره از آن خود کرد.

میترا رفیع

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *