تیتر خبرها

میخوای مثل سلبا استایلت امضای شخصی خودت رو داشته باشه؟ تو سه سوت تیپت و خاصِ خودت کن

اگر دوست داری که تیپ و استایلت همیشه خاص و ویژه باشه بهترین کار اینه که از امضای شخصی توی تیپ های مختلفت قافل نشی حالا چطوریش رو بهت میگیم.

شایانیوز- تا حالا شده به نظرت تیپ و استایل یک نفر خیلی جذاب و چشمگیر بیاد و بعد وقتی که اوت فیت های مختلفش نگاه می کنی احساس کنی که استایل اون شخص همیشه یه جور خاصیه و به قولی انگار فقط به خودش تعلق داره؟ علت این اتفاق کاملا مشخصه به خاطر این که اون شخص چه خانوم باشه چه آقا داره از یک امضای شخصی و ثابت در استایل ها و پوشش های مختلف خودش استفاده می کنه. اگر به استایل سلبریتی ها خوب دقت کنید می بینید که اوت فیت های  بعضی هاشون همیشه یک سری مشخصه های خاص و ویژه داره مثل خانوم سارا بهرامی که می تونید تحلیل استایلشون رو اینجا بخونید.

سوالی که مهمه اینه که دوست دارید استایل شما هم خاص خودتون باشه و امضای شخصیتون درش دیده بشه؟ حالا سوال مهم تر این جاست که آیا می دویند چطور باید این امضا رو در تیپ هاتون ایجاد کنید. اگر نه به خوندن ادامه بدید که ما تو چند تا قدم ساده راه رو بهتون نشون میدیم.

استایل های سلبریتی ها

۱.علایقت رو بشناس

قبل از هر چیز باید بدونید اون چه استایل یک نفر رو خاص میکنه و به عبارتی امضای شخصی اون فرد به حساب میاد استفاده از علایق و سلایق خاص فرد در استایلشه. پس توجه داشته باشید که برای داشتن امضای شخصی شما اول باید از علایق خودتون آگاهی کامل داشته باشید. یک لیست از آیتم هایی که دوستشون دارید و با اون ها احساس راحتی می کنید تهیه کنید. به خاطر داشته باشید احساس راحتی داشتن خیلی مهمه چون اگر شما مثلا از کفش های پاشنه خوشتون بیاد اما باهاشون احساس راحتی نداشته باشید نمی تونید مرتبا هم از اون ها در استایلتون استفاده کنید.

برای نمونه خانوم الناز شاکردوست از جمله افرادی است که علاقه زیادی به کیف های خاص و گرون قیمت داره و همیشه هم به دنبال گزینه های خاص و ویژه میره که گاهی به خاطر گرون بودن بی حدشون سر زبون ها میوفته مثل عکس سمت چپ و گاهی به خاطر طرح عجیب غریبش مثل عکس سمت راست.

علایقت رو بشناس

۲.طرف مقابل علایقت رو هم بشناس

به همون اندازه ای که مهمه شما بدونید از چه چیز هایی خوشتون میاد، مهمه که بدونید از چه چیز هایی خوشتون نمیاد و استفاده از اون ها باعث میشه که اعتماد به نفس شما بیاد پایین یا باهاشون احساس راحتی نکنید. البته خوبه که برای این عدم علاقتون دنبال دلیل باشید چجون یه وقتایی خوبه کمه از آیتم های غیره منتظره استفاده کنید. 

خانوم ترلان پروانه از جمله سلبریتی هایی است که میشه گفت یه ترندی پوش واقعیه و علایقش رو همیشه با مد روز تطبیق میده اما همون طور که در عکس سمت راستی میبینید اگر چه که شلوار های تنگ و اسکینی به عنوان مد روز به حساب نمیان اما چون باعث جذاب تر شدن و حفظ تناسب در استایلشون میشه ازش استفاده کردند.

طرف مقابل علایقت رو هم بشناس

۳.طیف رنگیت رو مشخص کن

به گزارش شایانیوز، اول سعی کن تو یه لیست مشخص کنی که از چه رنگ هایی بیشتر خوشت میاد بعد طیف رنگی هر کدوم از اون ها رو مشخص کن و سعی کن که پالت رنگی مورد علاقت رو کاملا بشناسی تا بتونی با ترکیب های مناسب ازش استفاده کنی. 

خانوم متین ستوده از جمله خانوم های خوش سلیقه و خوش پوش سینما و تلویزیون ایرانه که غالبا از یک پالت رنگی ثابت و محدود استفاده می کنه که شامل رنگ ها خنثی و تیره میشه مثل مشکی، قهویه ای و طوسی؛ حتا جالبه بدونید که موقع رنگی پوشیدن هم ایشون به دو رنگ سبز و زرشکی تمایل بیشتری دارند و معمولا جایگزینی برای اون ها در نظر نمی گیرند.

طیف رنگیت رو مشخص کن

۴.یه سوال مهم که باید بپرسی

یه سوال مهم هست که اگر از خودت بپرسی می تونی باهاش کلی کار رو جلو ببری اون هم اینه که دیگران شما رو به چی میشناسن؟ پیرو مد و ترندی پوشی؟ اکسسوری های زیاد؟ لباس های گشاد؟ کیف های بزرگ یا ….. ؟ جواب هر چیزی که هست می تونه به نقطه عطف استایل شما تبدیل بشه.

هر کسی که کمی در استایل های خانوم طناز طباطبایی دقت به خرج داده باشه می تونه خیلی سریع بهتون بگه که شلوار های بگ و به طور کلی راحتی بارز ترین ویژگی اوت فیت های ایشون هستند به این ترتیب میشه گفت اکثرا خانوم بازیگر رو با شلوار های بگ و گشاد و لباس های کژوال و راحت میشناسند.

یه سوال مهم بپرس

حالا با توجه به نکته های ذکر شده در بالا سعی کنید تا با ترکیب این گزینه ها و پیدا کردن وجه اشتراکشون امضای شخصی خودتون رو پیدا کنید و بعد هم نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *