میخوای واسه مانتوت شلوار بخری ولی اِسماشو بلد نیستی؟ خب بیا از گشاد تا تنگ بلدت کنم

شلوار+های+مد+واسه+سال+جدید (2)

برای اینکه خوشتیپ باشید باید به مجموعه آیتم ها یعنی مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری در کنار هم توجه مکنید.

شایانیوز- خوشتیپ بودن چیزیه که همه ما همیشه دنبالش هستیم و دلمون میخواد بهش برسیم. هرکسی هم راه و روش خاص خودش برای خوشتیپ شدن داره. یه سریا فکر میکنن برای داشتن ظاهری شیک باید حسابی پول خرج کنن. این افراد تنها راه خوشتیپ شدن خرید لباسای گرون میدونن.

یه عده ای هم فقط روی یه آیتم سرمایه گذاری میکنن که بعضیاشون معتقدن مانتو از همه مهم ترِ چون بیشتر توی دیدِ، یه سری هم معتقدن که شال یا روسری به دلیل مجاورت با پوست صورت مهم ترین آیتم در پوشش خانم ها می باشد، کیف، کفش و شلوار بیچاره هم کلا مغبون واقع شدَن.

اگه بخوایم واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم باید بگیم که همه آیتم ها در کنار هم مهمن و هماهنگی بین این آیتم ها در نهایت میتونه از شما یه خانمِ خوشتیپ بسازه. پس از هیچ کدوم نباید غافل شید البته دیدگاه کسایی که مانتو رو از بقیه مهم تر میدونن هم به نوعی درستِ چون مانتو باید به عنوان مبنا قرار بگیره و بقیه آیتم ها متناسب باهاش انتخاب بشن. اما نباید بقیه آیتم ها رو نادیده گرفت.

انواع شلوار

اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که مفصل راجع به مانتو و نحوه ست کردنش با آیتم های دیگه صحبت کردیم توی مطلب قراره راجع به انواع شلوار صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار راسته

شلوار راسته رایج ترین نوع شلوارِ که الگوی پایه تمامی شلوار های دیگه است. گشادی این شلوار در تمامی قسمت ها یکسانِ. شلوار های راسته چون ظاهری ساده دارن برای همه مراسم ها از رسمی گرفته تا غیررسمی مناسبن. یکی از ویژگی های شلوار راسته اینِ که ست کردن باهاش خیلی راحته و شما می تونید اون ها رو با همه لباس هاتون از مانتو کوتاه اسپرت گرفته تا بلند مجلسی ست کنید.

شلوار راسته

دامن شلواری

به گزارش شایانیوز دامن شلواری به شلوارایی گفته میشه که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشادن. دامن شلواری انواع مختلفی داره که میشه به دامن شلواری راسته، پلیسه، لایه ای، برمودا، چاک دار و سنبادی اشاره کرد. اگه خواستید دامن شلواری بپوشید اونُ با مانتوهای گشاد و جلو بسته نپوشید چون شکل خمره میشید. مانتوهایی که بالاتنه تنگی دارن بهترین گزینه برای پوشیدن با دامن شلواری هستند.

دامن شلواری

شلوار دمپا گشاد

دمپا گشاد یکی از شلوارهای پرطرفداره که از قدیم مورد توجه بوده، یه مدتی که شلوارهای اسکینی خیلی ترند شده بودن کمتر از این نوع شلوار استقبال میشد اما این شلوارا همیشه یه انتخاب خوب برای ست های رسمی و مجلسی می باشند. شلوار های دمپا به خاطر طراحی پاچه گشادی که دارن وقتی با مانتوهای کوتاه ست بشن، باعث کشیده تر دیده شدن اندام شما میشن. حالا اگر دوست دارید که استایلتون فشن و خاص باشه چی بهتر از اینکه این شلوارُ با مانتو فانتزی ست کنید. 

شلوار دمپاگشاد

شلوار وایدلگ

وایدلگ به شلوارهایی گفته میشه که در قسمت بالایی یعنی فاق و باسن جذب و فیت هستند و هرچی که به قسمت پایینی پا نزدیک میشن گشادتر میشن. این شلوارا چون فاق بلندی دارن پاهارو کشیده تر نشون میدن به همین خاطر، هم برای خانم هایِ با قد بلند مناسبه و هم خانم های با قد کوتاه یا متوسط.

شلوار وایدلگ

مام استایل

مام استایل به شلوار هایی گفته میشه که فاق بلندی دارن تا حدی که روی شکم و پهلو را می پوشانند و تا بالای ناف میان. شلوار های مام استایل معمولا یا قدی کوتاه دارن و یا اگر هم بلند هستند به صورت تا شده به سمت بالا کوتاه میشن.

شلوار مام استایل

جین اسکینی

جین اسکینی از اون شلوارای کار راه اندازیه که توی کمد همه حداقل یکی ازَش هست. این شلوارها مکمل مناسبی برای استایل های روزمره هستند و میتونید اونا رو با شومیز، مانتو کتی، مانتوی جلو بسته، انواع مانتوهای جلو باز و کلا هر مانتوی دیگه ای ست کنید. انواع کفش های تخت، پاشنه دار و نیم بوت هم  قابل ست شدن با شلوارهای جین اسکینی هستند. 

شلوار جین اسکینی

شلوار بگ

شلوارهای بگی شلوارهایی یکسره آزاد و گشادن که این روزا خیلی پرطرفدار شدن. این شلوارا در قسمت کمر کش دارن و گاها در برخی مدل‌ هاش در قسمت مچ نیز از کش استفاده شده است. این شلوارا بیشتر برای استایل غیر رسمی کاربرد دارن اما اگه بخواین باهاش استایل رسمی بزنید باید اون هایی رو انتخاب کنید که خیلی گشاد نیستن.

شلوار بگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *