میلاد سرلک در مسیر دو اسطوره پرسپولیس

خط خوردن میلاد سرلک هافبک پرسپولیس همچنان یکی از سوژه های اصلی فوتبال ایران است.

درنهایت هیچ کس از کی روش درباره خط خوردن میلاد سرلک و ارجح دانستن بازیکنان دیگر به این بازیکن سوال نکرد تا همچنان این موضوع مبهم باقی بماند. هرچند که این برای اولین بار نیست که یک بازیکن شایسته پرسپولیس از جام جهانی جا می ماند و سرمربی وقت تیم ملی حکم به خط زدن او می دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  طرفداری؛ بی تردید ماجرای خط خوردن سیدجلال حسینی از جام جهانی قبلی را هنوز کسی فراموش نکرده است. مدافعی که تا همین فصل قبل بازی کرد و یکی از دلایل اصلی قهرمانی های متوالی پرسپولیس بود از سوی کی روش به بهانه بالا بودن سن خط خورد تا حتی این تصمیم در برنامه های طنر تلویزیونی نیز به سوژه مجری ها تبدیل شود. همان طور که کمال کامیابی نیا به عنوان یکی از بهترین هافبک های دفاعی فوتبال داخلی از سوی کی روش دیده نشد تا مسعود شجاعی راهی جام جهانی روسیه شود.

پیش از او دو نفر نیز کریم باقری در جام جهانی ۲۰۰۶ همین مسیر را رفته بود. برانکو ایوانکوویچ روی نام کریم باقری در جایگاه بهترین و گلزن ترین هافبک دفاعی فوتبال ایران قلم قرمز کشید تا جواد نکونام و فریدون زندی راهی جام جهانی ۲۰۰۶ شوند.

به هر روی اگرچه میلاد سرلک از نظر جایگاه فوتبال و سبک بازی با هیچکدام از این نفرات قابل قیاس نیست اما خط خوردنش از تیم ملی در شرایطی که بازیکنی چون علی کریمی راهی جام جهانی می شود تا حدی قابل بحث است.

علی کریمی اکثر بازی های تیم کایسری اسپور را به دلیل مصدومیت از دست داده و فقط در دو مسابقه این تیم به صورت فیکس راهی میدان شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714583074 1719797

گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

در این پست گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *