میلان به دنبال ستاره مراکش

باشگاه میلان در ماه ژانویه به سراغ تیم چلسی می رود تا حکیم زیاش را جذب کند.

به نوتشه گاتزتا دلو اسپورت، حکیم زیاش با تیم ملی مراکش در حال تجربه بهترین روزهای دوران فوتبالش است اما در عرصه باشگاهی و پیش از شروع جام جهانی، چندان حال خوشی نداشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هافبک ۲۹ ساله مراکشی در آخرین فصل حضور کامل توخل روی نیمکت چلسی فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و زیر نظر گراهام پاتر نیز شرایطش عوض نشد. به نظر می رسد که پس از جام جهانی، زیاش و چلسی تصمیم به قطع همکاری بگیرند و در این میان مهم ترین مشتری زیاش، میلان است. 

خبر علاقه میلان به حکیم زیاش موضوع تازه ای نیست اما گزارش جدید گاتزتا به ما می گوید روسونری حالا برای انجام این انتقال تصمیم قطعی گرفته است. میلان قصد دارد خیلی سریع پس از پایان جام جهانی و شروع ماه ژانویه، حکیم زیاش را به ترکیبش اضافه کند. مدافع عنوان قهرمانی سری آ با پیشنهادی قرضی (تا پایان فصل) همراه با بند خرید ۱۵ میلیون یورویی به سراغ چلسی خواهد رفت. 

قرارداد حکیم زیاش با چلسی در سال ۲۰۲۵ به پایان می رسد. این هافبک مراکشی فصل گذشته تنها ۱۴ بار در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت و روی ۷ گل اثر مستقیم داشت. با این حال پس از گذراندن یک دوره درخشان کوتاه زیر نظر توماس توخل، مصدومیت ها به زیاش اجازه درخشش ادامه دار ندادند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *