مینی پاندا جذاب جیلی یه پانورامای خوشگل و فوق العاده کم جا

این خودروی شهری، دو درب و چهار صندلی دارد. طول آن تنها ۳۰۶۵ میلی متر است و به راحتی در مکان های کم جا، پارک می شود.

جیلی از کوچکترین خودروی خود رونمایی کرد. این خودروی الکتریکی که «پاندا مینی» نام دارد، سال آینده وارد بازار خواهد شد. پاندا مینی در طراحی سیاه و سفید مشابه بدن پاندا، با یک سقف مشکی و چراغ های جلوی دایره ای شکل ارائه می شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از راهنماتو، این خودروی شهری، دو درب و چهار صندلی دارد. طول آن تنها ۳۰۶۵ میلی متر است و به راحتی در مکان های کم جا، پارک می شود. خودروی جدید جیلی به یک سقف شیشه ای پانوراما مجهز شده است و در چند رنگ زیبا مانند آبی و صورتی ارائه می شود.

ظاهر این خودرو طوری طراحی شده است که بیننده را به یاد یک پاندا می اندازد. حتی چرخ‌ها و سپر جلوی خودرو نیز به شکل پنجه و بدن پاندا طراحی شده اند.علاوه بر این، چراغ های جلو و عقب خودرو هم به چشمان پاندا شباهت دارند. خودروی الکتریکی پاندا مینی، به یک موتور الکتریکی ۳۰ کیلوواتی و یک باتری LFP ساخت شرکت Guoxuan Hi-Tech مجهز شده است.

5b9b4ce2-d1f7-4133-9e6d-b54ba3d1c7d5

برد این خودرو ۱۵۰ کیلومتر است؛ این برد برای رفت و آمدهای روزانه شهری و مسافرت های یک طرفه بین شهری مناسب است. این خودرو در زمان عرضه با خودروهای برقی جمع و جور چینی مانند هاچ بک برقی کیوی، مینی خودرو بائوجون و خودروی مینی Wuling رقابت خواهد کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعات تایید شده شده ای در خصوص قیمت خودروی پاندا مینی وجود ندارد. با این حال، به نظر می رسد بسته به نوع تریم، قیمتی در حدود ۵۷۰۰ تا ۷۲۰۰ دلار داشته باشد. جیلی می گوید این خودرو جمعیت جوان بازار چین را مورد هدف قرار خواهد داد.

10ce7a0e-1260-4cf2-9d95-36ecb69f6094

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2014428

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *