میکاپای پر و پیمون "گلاره عباسی" با آقایون سانتی مانتال؛ قدیما چی بود حالا چه جذاب شده!

گلاره عباسی جدیدا با انتشار عکسای جذاب از میکاپش چهره متفاوتی از خودش رو نشون میده واسه همین کامبکی زدیم به اولین چهره ای که ازش دیده شد!

شایانیوز- گلاره عباسی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که مدت زیادیه با کارهای خیرخواهانه اش تونسته سیل زیادی از کاربران فضای مجازی رو  به سمت خودش بکشونه. گلاره عباسی پس از گذشت زمان زیادی با بازی در سریال “کیمیا” تونست نام خودش رو سر زبونا بندازه. البته اولین بار که گلاره عباسی با بازی فوق العاده اش تونست نظر اهالی سینما رو به خودش جلب کنه در سریال “شیدایی” بود که ظاهرش هم زمین تا آسمون با حالاش فرق داشت.

البته این بازیگر جزو سلبریتیای نچرال فیس به شمار میاد و اونجوری که معلومه از عمل زیبایی و این حرفا هم هیچ خوشش نمیاد. اما نکته جالبی که درباره اش وجود داره اینه که خیلی با اون چیزی که تو سریال های تلویزیونی بوده فرق داره و برخلاف نظر خیلیا خانوم خانوما حسابی از این رو به اون رو شده که حالا دلیلش شاید ازدواج این خانوم بوده یا هر چی! تو فیلمی که براتون میذاریم این بازیگر رو تو سریال شیدایی نشون میدیم که با فیس نچرال و البته کمی تا قسمتی ابری متفاوتش در شرف دیده شدن در بازیگری بوده!

e

رفاقت گنگ بالای گلاره عباسی با مِسترا!

گلاره عباسی جزو بازیگران خوش استایل و خوش چهره به شمار میاد که تو مدت اخیر تونسته با تریپای خیلی جینگول و جالبش کلی اینستا رو زیر و رو کنه. این بازیگر مدتی میشه که در کنار بازیگری زده تو کارهای خیریه و تقریبا سه سال میشه که یه موسسه به اسم سوینا رو پایه ریزی کرده که تمامی فیلم ها و سریال های محبوب رو برای نابینایان بازسازی میکنه. کار جالب و البته خیرخواهانه ای که گلاره خانوم انجام داده باعث شده که محبوبیت او بیشتر از قبل بشه و یه سلبریتی تموم عیار از خودش بسازه!

در کنار این موسسه خیلی خفن یه نکته جالبی که وجود داره رفاقت هاییه که در ضمن این کار خیر داره واسه گلاره خانوم حاشیه سازی میکنه و نشون میده روابط عجیب و خیلی ریلکسی بین این بازیگر و همکاران دیگه اش که تو این راه بهش کمک میکنن، وجود داره. از نیما رئیسی گرفته که خودش یه پا صدا پیشه تموم عیاره تا آقای ضابطیان که توی مجری گری رو دست نداره!

y

dd

گلاره عباسی با میکاپای شیک و شاخش از همه سرتره!

حالا شاید با خودتون فکر کنین این حجم رفاقت میون بازیگرا یه چیز طبیعیه و خانوم عباسی هم با چهره نچرال و خیلی دوست داشتنیش تونسته این روابط رو خیلی ساده به نمایش بذاره بدون اینکه بخواد چیزی رو از کسی مخفی کنه. اما واقعیت اینه که گلاره خانوم علاقه زیادی به ارتباط با بازیگرای دیگه داره و این فقط شامل آقایون نمیشه.

مثلا همین چند وقت پیش که برای اکران فیلم ابلق رفته بود هم با کلی میکاپ جذاب و فرم دهی خاص و شیکی که به ظاهرش داده بود، تونست یه استایل متفاوت از خودش رو به نمایش بذاره. البته این اولین باری نیست که گلاره عباسی تونسته با میکاپ یه سرو شکل جدیدی به ظاهرش بده و قبل از اون هم با ست زدنای جینگول و میکاپای ژذابش نشون داد تو زیبایی چیزی از بازیگرای دیگه کم نداره و کلی خوش آرایش و دوست داشتنیه!

w

u

gt

کمی بیشتر با گلاره عباسی!

گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر سال ۱۳۶۲ در شهر تهرانه. او بازیگری رو نزد استاد امین تارخ آموخت و سپس با ایفای نقش در سریال پرمخاطب و جذاب “در چشم باد” تونست پا به عرصه بازیگری بذاره. گلاره عباسی پس از مدت ها نقش آفرینی چند سال پیش با بازی در نقش اکرم سریال “شهرزاد” تونست جایگاه ویژه ای نزد اهالی هنر به دست بیاره.

پس از این سریال نیز با بازی در سریال “کیمیا” تونست نقش منفی دیگری رو از خودش به نمایش بذاره و هنرهاش رو دوباره به رخ بقیه بکشه! این بازیگر خوش چهره سال ۱۳۹۴ ازدواجش رو با آقای ادیب راد که او هم کم و بیش در فیلم و سریال ها دیده شده، اعلام کرد.

ddd

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *