میکاپ جذابی که حسابی رو فیس "الیکا عبدالرزاقی" خُسبید؛ ارتش خوشتیپا واسش صف بستن!

الیکا عبدالرزاقی بازیگر برف بی صدا می بارد به تازگی با میکاپای اعیونیش اینستا رو زیر و رو کرده و از آقایون خوشتیپ زندگیش رونمایی کرد!

شایانیوز- الیکا عبدالرزاقی از بازیگران محبوب و فوق العاده حرفه ای سینما و تلویزیونه که این اواخر با سریال “برف بی صدا می بارد” مهمون خونه های مردم بود. استعداد بازیگری الیکا عبدالرزاقی برای اولین بار توسط مهران مدیری شناخته شد و با نقش آفرینی در “باغ مظفر” و “قهوه تلخ” موفق شد توجه بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. الیکا عبدالرزاقی فوق العاده خانواده دوسته و به همراه همسرش یعنی امین زندگانی جزو محبوب ترین زوج های سینما به شمار میاد و تو اینستا هم حسابی واسه خودش بروبیایی داره.

الیکا خانوم به تازگی داره کم کم از خانواده خفن و البته خوشتیپش رونمایی میکنه و شاید تصورتون بر این بود که فقط شوهر جان ایشون یعنی امین زندگانی اینقدر خوش استایل و خوش چهره اس ولی باید بدونین که کلا مردای اروپایی طور دور خانومو گرفتن. اولین عکسی که الیکا عبدالرزاقی از برادرش منتشر کرد با کلی واکنش از طرف کاربرای فضای مجازی روبه رو شد که چطوری تا حالا از این آقا عکسی نداشته بود و بعدش هم گویا الیکا خانوم پسندید و یهو با برادر زاده اش یعنی داتیس عکس گذاشت که انگاری خارج کلا زندگی میکنه و کلی طرفدار ریز و درشت بعد از اون پیدا کرد!

q

dsf

وقتی آرایش خیلی خفن رو فیسِ الیکا عبدالرزاقی میخُسبه!

الیکا عبدالرزاقی شاید بدون آرایش چ ندان چهره متفاوتی نداشته باشه، ولی کافیه یکم به خودش برسه همین موضوع کافیه تا کلا از این رو به اون رو شه و یه خوشگل خانومی ازش دربیاد که کسی به گرد پاس هم نمیرسه. این بازیگر خوش آرایش که گویا این موضوع دیر متوجه شده، اخیرا حسابی زده تو کار میکاپای آنچنانی اونم فقط و فقط با مریم رهنما یعنی خواهر بهاره خانوم که فوق العاده کار درسته و بازیگری نیس که پیشش برای آرایش و البته تبلیغات نرفته باشه.

الیکا خانوم که گویا به آرایش های غلیظ علاقه زیادی داره، بعد از بازی در سریال پ”برف بی صدا می بارد” به قدری میکاپای خلیجی با مدل موی ژذاب و اروپایی کرده که فقط بیا و ببین! تازه خانوم خانوما گویا دستش به کم نمیره و با همون میکاپای آنچنانی رفته پیش یکی از بهترین طراح لباسای تهران و اونجا هم برای تبلیغات کلی فوتو انداخته که کف کنی!

gfg

a

y

بیماری عجیب الیکا عبدالرزاقی که باعث لنگ زدنش شد!

الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ است که در شهر رامسر متولد شد و الان یه پا بازیگر حرفه ای به حساب میاد و در حوزه تئاتر کلی نمایش های جذاب رو همراه همسرش امین زندگانی روی صحنه برد. ازدواج این دو بازیگر با همدیگه حواشی زیادی داشت، ولی الان زندگی فوق العاده خوبی دارن و جزو معدود سلبریتیایی به حساب میان که بعد از سال ها همچنان دارن با هم زندگی میکنن و البته یه بار هم که امین خان در برنامه شب آهنگی حضور پیدا کرد از کتک خوردنش توسط همسرش گفت که خیلی تو فضای مجازی وایرال شد!

اما اتفاق عجیبی که اخیرا در یکی از برنامه ها توسط الیکا خانوم بیان شد بیماری بود که از ۱۱ سالگی به اون مبتلا شده و یه جوری بیماری معلولیت به شمار میاد که باعث شد از کمر به پایین این بازیگر مدت ها فلج باشه و بعدش کم کم خوب شد. ولی همچنان نمیتونه درست راه بره و کمی می لنگه و خودش گفته که در هوای مرطوب بیشتر این بیماری عود پیدا میکنه.

ew

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *