ناتالی پورتمن و همسرِ خیانت کارش بعد از جدایی در کنار هم دیده شدند! + عکس

در این پست ناتالی پورتمن و همسرِ خیانت کارش بعد از جدایی در کنار هم دیده شدند! + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

ناتالی پورتمن و همسرِ خیانت کارش بعد از جدایی در کنار هم دیده شدند! + عکس

«ناتالی پورتمن» هنرپیشه هالیوود، و همسرش «بنجامین میلپید» رقصنده و طراح رقص، روز یکشنبه۲۰ اوت، در حالی در فینال جام جهانی زنان در استرالیا درکنار یکدیگر دیده شدند که بر مبنای گزارش‌هایی که اوایل این ماه منتشر شده بود، از یکدیگر جدا شده‌اند!

طبق عکس‌هایی که اولین بار روزنامه‌های انگلیسی منتشر کردند، پورتمن ۴۲ ساله، و میلپید ۴۶ ساله در کنار پسر ۱۲ ساله‌شان الف، در مسابقه قهرمانی بین انگلیس و اسپانیا در میان تماشاچیان حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، میلپید و الف پس از نیمه اول بازی را ترک کردند، در حالی که پورتمن به تماشای پیروزی یک بر صفر اسپانیا مقابل انگلیس نشست. فرزند کوچکتر این زوج، آمالیا ۶ ساله، در بازی دیده نشد.

ناتالی پورتمن و همسرِ خیانت کارش بعد از جدایی در کنار هم دیده شدند!ناتالی پورتمن و همسرِ خیانت کارش بعد از جدایی در کنار هم دیده شدند!

در ماه ژوئن، شایعاتی مبنی بر اینکه میلپد با «کامیل اتین» ۲۵ ساله، یک فعال اجتماعی در زمینه تغییرات اقلیمی، منتشر شد.
در آن زمان یکی از دوستان این زوج به «یو اس ویکلی» گفته بود که پورتمن با وجود خیانت احتمالی همسرش، به ازدواجشان متعهد است.

به گفته این منبع، پورتمن معتقد بود که رابطه بنجامین یک رابطه کوتاه و احمقانه بود که برای او معنایی ندارد. منبع مذکور در ادامه به این نکته اشاره کرد که پورتمن تمایل دارد رابطه‌شان را بازسازی کند تا فرزندانشان در خانه‌ای پرآشوب بزرگ نشوند.

چند هفته قبل «یو اس ویکلی» به نقل از یک منبع داخلی به طور انحصاری نوشت که پس از انتشار اخبار رابطه‌شان «خیانت میلپد به پورتمن» آنها سعی کردند روی ازدواجشان کار کنند، اما اکنون در حال جدایی‌اند.

پورتمن و میلپد در سال ۲۰۰۹ و هنگام کار بر روی فیلم «قوی سیاه» آرنوفسکی با یکدیگر آشنا شدند.

مشخص نیست آیا با هم بودن این زوج به خاطر همراهی پسرشان و فراهم کردن شرایطی عادی برای اوست یا آنها واقعا در حال کار کردن روی ازدواجشان‌اند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1716133117 2027326

سینوگلد تانگو ۵ سایپا + مشخصات و قیمت خودرو برقی Sinogold Junxing

در این پست سینوگلد تانگو ۵ سایپا + مشخصات و قیمت خودرو برقی Sinogold Junxing …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *