ناتینگهام فارست تازه واردی که همگان را شوکه کرد!

SEI 107105976

ناتینگهام فارست پس از بازگشت به لیگ برتر پس از ۲۳ سال غیبت، دومین تیم با بیشترین هزینه است

ناتینگهام فارست که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، در مجموع ۱۴۸ میلیون یورو در این تابستان پس از صعود به لیگ برتر، روی خریدها سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا؛ این باشگاه هزینه‌های زیادی کرده است که شکاف مالی بین باشگاه‌های انگلیسی و بقیه لیگ‌های بزرگ اروپا را بیشتر برجسته کرده است.

طبق گزارش ترانسفرمارکت، تیم‌های لیگ برتری در تابستان امسال در مجموع ۱.۶۰۴ میلیون یورو هزینه کرده‌اند، در حالی که باشگاه‌های لالیگا ۴۲۸ میلیون یورو سرمایه گذاری داشته‌اند.

ناتینگهام فارست پس از بازگشت به لیگ برتر پس از ۲۳ سال غیبت، دومین تیم با بیشترین هزینه است و همچنین تنها تیم تازه ارتقا یافته‌ای است که در بین ۱۰ خریدار برتر قرار دارد.

در واقع، آن‌ها دو برابر مبلغی که فولام قهرمان چمپیونشیپ سرمایه گذاری کرده است (۵۶ میلیون یورو) تا کنون خرج کرده اند. در همین حال، فارست در مجموع ۱۶ بازیکن از جمله فوتبالیست‌های با استعدادی مانند دین هندرسون، جسی لینگارد، رمو فریلر و نکو ویلیامز را به خدمت گرفته است.

آن‌ها همچنین رکورد نقل و انتقالات خود را شکستند تا مورگان گیبز وایت را از ولورهمپتون واندررز جذب کنند.

یک سرمایه گذاری بزرگ

تنها بارسلونا با ۱۵۳ میلیون یورو از رقم سرمایه گذاری شده توسط فارست تا نون فراتر رفته است. این فاصله زمانی بیشتر می‌شود که آن را با تیم‌نای تازه صعود کرده در بقیه پنج لیگ بزرگ اروپایی مقایسه کنیم.

رئال وایادولید (۴.۳ میلیون)، آلمریا (۱۹.۱ میلیون) و خیرونا (۴ میلیون) تاکنون یک ششم بودجه فارست را با هم خرج کرده‌اند.

در ایتالیا، مونزا تقریباً ۲۴ میلیون یورو هزینه کرده است، در حالی که شالکه (۸ میلیون) و تولوز (۶ میلیون) به ترتیب در آلمان و فرانسه بیشترین هزینه را در باشگاه‌های تازه ارتقا یافته دارند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *