نازنین بنیادی کیست؟ پرستوی جنسی که سر از سازمان ملل درآورد!

این یکی دو روز نام نازنین بنیادی در فضای مجازی زیاد شنیده می شود اما اوکیست و چرا تا این اندازه خبرساز شده است

شایانیوز-حضور نازنین بنیادی بازیگر ایرانی بریتانیایی در نشست شورای امنیت سازمان ملل و صحبت هایش درباره ایران واکنش های زیادی در شبکه اجتماعی و حتی رسانه های رسمی کشور داشت. اما نازنین بنیادی کیست و چگونه پایش به سازمان ملل بازشد.

نازنین بنیادی کیست؟

نازنین بنیادی هنرپیشه ایرانی-بریتانیایی است. او هم در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می کند. در تهران متولد شد. خانواده نازنین در بیستمین روز بعد از تولد او به لندن مهاجرت کردند. او تا ۱۹ سالگی در لندن زندگی می کرد و سپس به لس آنجلس ایالات متحده آمریکا کوچ کرد. در کودکی رقص باله و نواختن ویولن را آموخت. نازنین از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شد. او دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست شناسی است و پژوهش هایی هم در مورد سرطان داشته است که باعث شده برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی شود.

nazanin-boniadi22

نازنین بازیگری را از سال ۲۰۰۶ شروع کرد. اولین نقش او با عنوان Leyla Mir در درامای General Hospital بود. همچنین نامزد دریافت جایزه NAACP Image Award به دلیل نقش خود در General Hospital شده بود.

از دیگر فیلم ها و سریال هایی که نازنین در آنها بازی کرده به: مرد آهنی ۲۰۰۸ ، سه روز آینده ۲۰۱۰، شیرین عاشق ۲۰۱۰، رقصنده صحرا ۲۰۱۵، بن هور ۲۰۱۶، هتل بمبئی ۲۰۱۸، و سریال های General Hospital 2007-2009 ، سریال ۲۴ ۲۰۱۰، آشنایی با مادر ۲۰۱۱-۲۰۱۴ ، همتا ۲۰۱۸ ، و فیلم کوتاه Diplomacy 2009 می توان اشاره کرد.

نازنین بنیادی سیاسی است؟

نازنین در حال گذراندن دوره دکترا در دانشگاه تورنتو است. نازنین بنیادی عضو عفو بین الملل ایالات متحده آمریکا است. تمرکز او بر حقوق جوانان، حقوق زنان، و زندانی عقیدتی در ایران است.

نازنین+بنیادی

نازنین بنیادی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل چه گفت؟

نازنین در جلسه روز چهارشنبه سازمان ملل متحد که به درخواست امریکا و آلبانی برگزار شد مدعی شد که مردم ایران برای تغییر حکومت به کمک دیگران نیاز دارند. او ادعا کرد: «گذار به دموکراسی در ایران می تواند عاملی کلیدی به صلح در خاورمیانه باشد»

Untitled

نازنین بنیادی در کنار نماینده آمریکا در نشست شورای امنیت

نازنین بنیادی پرستوی جنسی بود؟

خبرگذاری ایرنا بعد از حضور نازنین بنیادی در سازمان ملل او را پرستوی جنسی خطاب کرد. اما ماجرا چیست و نازنین پرستوی چه کسی بود؟

مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. او نیز در میانه دهه ۲۰۰۰ (میلادی) خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. زیرا فکر می‌کرد کلیسا کارهای انسان دوستانه انجام می‌دهد. در سال ۲۰۰۵ به خاطر رکورد فروش کتاب برای کلیسا، از او تقدیر شد.

در سال ۲۰۰۴ هنگامی که تام کروز برای گشایش یک کلیسای جدید در مادرید اسپانیا بود به نداشتن یک دوست‌ دختر شکایت می‌کرد. دفتر امور ویژه کلیسا نیز نازنین بنیادی را برای او انتخاب کرد.

9A8eSX7

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *