ناکامی عجیب ۳ تیم در لیگ برتر؛ حتی پرسپولیس کهکشانی!

%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3

فولاد، پرسپولیس و صنعت‌نفت تنها تیم‌هایی هستند که دو هفته را بدون گل زده پشت سر گذاشتند.

جدول لیگ برتر هنوز شکل و شمایل خود را پیدا نکرده است. اعداد و رتبه‌ها در این دو هفته معیاری برای قضاوت در مورد هیچ تیمی نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ تیم‌هایی که مقابل باخت‌هایشان عدد صفر ثبت شده و می‌دانند که روزهای سخت پیش‌روست و تیم‌هایی که نبرده‌اند و می‌دانند روزهای بعدی شیرین‌تر خواهد بود. با این‌حال در پایان هفته دوم، حضور ۲ صفر در جدول کمی عجیب است. صفرهای موجود در ردیف گل‌های زده مربوط به دو تیمی است که در شروع فصل کسی فکر نمی‌کرد قرار است بدون گل زده به استقبال هفته سوم بروند.

پرسپولیس و فولاد که در هفته دوم به مصاف هم رفته بودند، در هفته اول هم گلی نزدند تا تنها صفرهای این ردیف را به خودشان اختصاص بدهند. دو تیمی که با حضوری خوب در فصل نقل‌وانتقالات، توقع می‌رفت شروعی طوفانی داشته باشند. در مورد پرسپولیس، نخریدن مهاجم تا آخرین روزهای مانده به پایان فصل این پیش‌بینی را به‌وجود آورده بود که این تیم با مشکل در خط حمله دست و پنجه نرم کند.

با این حال حضور هافبک‌های گل‌زن و همچنین مهاجمانی که فصل گذشته بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرده بودند، صفر گل زده را برای هواداران قابل هضم نکرده است. فولاد هم تیمی است که در سکوت به اندازه سرخابی‌ها و سپاهان تیمش را تکمیل کرد و ستاره‌هایی از هر سه تیم را به اهواز کشاند. شاگردان نکونام هم در حد انتظار ظاهر نشده‌اند و دو تساوی بدون گل با پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان خیلی راضی‌کننده نبوده است.

جالب است که هر دو تیم در هفته سوم دیداری بسیار مهم را پیش رو دارند. پرسپولیس باید به مصاف گربه سیاهش یعنی آلومینیوم برود و فولاد هم با تراکتور بازی می‌کند. دو دیدار سخت که خط حمله این دو تیم حتما باید در آن به گل برسند تا جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی خیلی زود به بحران سلام نکنند.

نکته مثبت در مورد این دو تیم این است که تنها صفرهای ستون گل‌های خورده هم مربوط به همین دو تیم است! یعنی این دو تیم با وجود نزدن گل، توانسته‌اند ۲ کلین‌شیت داشته باشند و امیدوار باشند که در هفته‌های آینده با زدن گل بتوانند خود را خیلی زود به رده‌های بالای جدول برسانند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *