نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

نرم‌افزار crm مختص سیستماتیک‌سازی واحد فروش در جهت جذب مشتری جدید، حفظ و نگهداری مشتری و افزایش فروش است.

نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

امروزه بر خلاف گذشته ارتباط کامل با مشتریان برای هر سازمانی یکی از کلیدی‌ترین کار‌ها به شمار می‌رود؛ زیرا اهمیت آن افزایش یافته است. گستردگی جغرافیایی و پراکندگی محل مشتریان و افزایش تعداد آن‌ها، نیاز‌های مشتریان و پیچیدگی مراحل فروش باعث نیاز به این موضوع شده است که تمامی مراحل فروش از یافتن مشتری گرفته تا ثبت مذاکرات، صدور پیش فاکتور، ثبت و اطلاعات مشتری، پیگیری پیش‌فاکتور‌ها و… مربوط به هر کسب و کار همگی در یک نرم‌افزار سیستمی به صورت دیجیتال نگه‌داری و ذخیره شود تا در نهایت بتوان بهترین نتیجه را در فروش محصول یا خدمات کسب و کار به دست آورد. در این مقاله به معرفی بیشتر این نرم‌افزار صدور فاکتور و امکانات مختلف آن می‌پردازیم؛ لطفاً با ما همراه باشید.

images 1667632526

کاربرد نرم افزار crm همیار فروش

نرم‌افزار صدور فاکتور همیار فروش که به عنوان نرم‌افزار crm یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌شود مختص سیستماتیک‌سازی واحد فروش در جهت جذب مشتری جدید، حفظ و نگهداری مشتری و افزایش فروش است. شما از طریق این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات مشتری را ذخیره کنید، تمامی مذاکرات را ثبت کنید، برای مشتری پیش‌فاکتور صادر کنید، برای پیش‌فاکتور زمان پیگیری تنظیم کنید تا در زمان مشخص سامانه به شما آلارم دهد؛ از طرفی لیست پیش‌فاکتور‌هایی که باید پیگیری کنید، مذاکراتی که باید ادامه دهید، کار‌های مهمی که باید انجام دهید و لیست پیش‌فاکتور‌هایی که در حال انجام هستند همگی در داشبورد این نرم‌افزار قابل مشاهده است.

در نرم‌افزار همیار فروش چه کارهایی انجام می‌شود؟

اموری که از طریق نرم‌افزار همیار فروش می‌توانید انجام دهید شامل موارد زیر است:

مدیریت و نظارت بر فرآیندهای فروش

فروش کالا و یا خدمات هر کسب و کار و شرکتی دارای مراحلی است و شما از طریق نرم‌ افزار crm ( نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ) همیار فروش می‌توانید تمامی مراحل و فرآیندهای فروش را مدیریت نموده و بر آن‌ها نظارت داشته باشید.

images 1667632527

فراموش‌نشدن پیگیری‌ها

بالابودن تعداد مشتریان و پیچیدگی فروش باعث می‌شود که ذهن محدود شما به عنوان یک انسان نتواند اطلاعات زیاد مربوط به پیگیری امور مربوط به مشتریان را نگهداری نماید. به دلیل اهمیت بالای این پیگیری‌ها در امر فروش لازم است که یادآوری آن‌ها به شما به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار انجام شود. این امکان در نرم افزار همیار فروش وجود دارد و تمامی پیگیری ها توسط خود نرم افزار به شما اطلاع رسانی خواهد شد. شما می‌توانید پیگیری‌های امور مشتریان خود را از طریق ان به صورت تمام و کمال انجام دهید.

صدور و ارسال پیش‌فاکتور و فاکتور

از طریق این نرم‌افزار به صورت دیجیتال می‌توانید فاکتور و پیش‌فاکتور صادر نموده و آن‌ها را ذخیره نمایید. به دلیل این‌که پیش‌فاکتورها قابل ویرایش و ثبت شده است می‌توانید آن‌ها را دوباره ویرایش و ارسال نمایید.

ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتری‌ها

در نرم افزار crm همیار فروش این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات مشتری را به صورت حقیقی و حقوقی ذخیره نمایید.

امکانات نرم افزار crm همیار فروش

این نرم‌افزار صدور فاکتور دارای امکانات متعددی است که بتواند به امر فروش کسب و کار شما کمک نماید. این امکانات به صورت خلاصه در این قسمت شرح داده می‌شود.

ایجاد پرونده (پروفایل) برای هر مشتری

داشتن اطلاعات و سوابق مشتری اعم از مشتری حقیقی یا حقوقی از جمله نام دقیق، آدرس، شماره تلفن، شماره همراه، مذاکرات انجام‌شده، پیش‌فاکتورها، فاکتورها و موارد دیگر در فروش هر کسب و کاری اهمیت ویژه‌ای دارد و نیاز است که این اطلاعات در جایی ثبت و ذخیره شود. از طریق نرم‌افزار همیار فروش امکان ایجاد پرونده یا پروفایل شخصی برای هر مشتری برای استفاده‌های مکرر وجود دارد.

صدور فاکتو و پیش‌فاکتور

در این سامانه می‌توانید به تعداد نامحدودی فاکتور و پیش‌فاکتور برای مشتریان خود صادر نموده و آن‌ها را ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید با یک جستجوی ساده به این فاکتورها و پیش‌فاکتورها دسترسی داشته باشید.

خروجی‌گرفتن از فاکتورها

از طریق همیار فروش می‌توانید از فاکتورها خروجی پی دی اف بگیرید یا آن‌ها را چاپ نمایید.

قالب‌های صدور فاکتور و پیش‌فاکتور

برای صدور فاکتور و پیش فاکتور ۳ قالب به صورت رایگان موجود است؛ این قالب‌ها شامل موارد زیر است:

  • قالب فاکتور معمولی

  • قالب فاکتور با وزن

  • قالب فاکتور رسمی سازمان امور مالیاتی

قالب‌های ذکرشده کاملا استاندارد هستند و طوری طراحی شده‌اند که برای همه مشاغل کاربرد داشته باشند.

امکان اضافه‌نمودن مهر و امضا پایین فاکتورها و پیش فاکتور‌ها وجود دارد و برای ارسال فاکتور به مشتری نیازی به چاپ هرباره پیش‌فاکتور و مهر و امضای دستی آن نیست. می‌توانید یک بار مهر و امضای خود را در سامانه آپلود کنید تا همیشه در پایین فاکتورها درج شود.

images 1667632528

طراحی قالب اختصاصی فاکتور

در نرم افزار crm همیار فروش علاوه بر قالب‌های رایگان با پرداخت هزینه می‌توانید سفارش طراحی قالب مخصوص به خود را برای فاکتورهایتان ثبت نمایید.

انبار محصولات

در قسمت محصولات می‌توانید محصولات خود با مشخصات زیر ثبت نمایید:

  • نام محصول

  • واحد

  • قیمت واحد

  • موجودی

  • قیمت خرید

  • وزن واحد

  • توضیحات

داشبورد کاربردی و حرفه‌ای

داشبورد همیار فروش کاملا به صورت حرفه‌ای و کاربردی طوری طراحی شده است که تمامی نیازهای شما که به‌طور مکرر باید به آن‌ها مراجعه نمایید از طریق داشبورد کاملا در دسترستان باشد.

یادداشت‌ها و امکان محول‌کردن کار برای همکاران دیگر

برای یادداشت موارد ضروری می‌توانید از قسمت یادداشت‌ها استفاده نمایید و یا کارهایی را از طریق آن به همکاران دیگر محول نمایید.

آلارم زمان پیگیری‌ها

پیگیری‌های مربوط به مشتریان از طریق آلارم قابل تنظیم به شما یادآوری می‌شود.

مدیریت نامه‌ها

برای ارتباط با سایر همکاران قسمتی برای نامه‌نگاری موجود است که از طریق آن می‌توانید نامه‌های خود را مدیریت نمایید.

امکانات دیگری در نرم‌ افزار crm همیار فروش شامل موارد زیر وجود دارد:

  • گزارش‌گیری دقیق و حرفه‌ای

  • مذاکرات اولیه و مذاکرات پیش‌فاکتور

  • لیست قیمت‌ها

  • چت داخل سازمانی

  • تقویم کاری

  • گرفتن خروجی اکسل از لیست مشتری‌ها

جمع‌بندی

در عصر امروز برای هر کسب و کاری ارتباط با مشتریان اهمیت بسیار بالای داشته و مخصوصاً در مواردی که تعداد مشتریان زیاد باشد نیاز است تا اطلاعات جامع و کاملی از مشتریان و سوابق آن‌ها نگه‌داری شده و تمامی امور مربوط به آن‌ها به صورت سیستماتیک انجام شود. نرم‌افزار crm همیار فروش یک نرم‌افزار جامع و کامل با امکانات زیاد است که برای ارتباط با مشتریان طراحی شده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714546492 2017607

خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ

در این پست خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *