نرگس محمدی با آرایش سِفتش انگاری پنج تا عمل خوشگلی کرده؛ آبجیشم ستایش میشد خوب بودا

نرگس محمدی بازیگر محبوبیه که همیشه خودش رو با آرایش های کم و ملیح نشون داده اما اینبار فیس پر میکاپ خانوم خیلی مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- نرگس محمدی رو میشه از بازیگرای به شدت محبوبی دونست که با بازی در سریال ستایش و نقش ستایش جایگاه حال حاضرش رو به دست آورد. البته که خانوم بازیگر تنها با این موقعیت نقشی شهرت به دست نیاورد، بلکه شوهری معروف و درجه یکی همچون علی اوجی هم نصیبش شد و حالا این طور که نشون میدن لایف استایل شیرینی در کنار هم دارند! نرگس محمدی اوایل کارش خب دقیقا همانند همون کاراکتری که بازی کرد خیلی مظلوم و ساکت بود تا اینکه با علی خان اوجی حسابی گشت و گشت و گشت، در نهایت از اونجایی که کمال همنشینی در وی اثر کرد ایشون هم شیطونیشون چند برابر پیش شد!

نرگس محمدی تو پیجش یه مدت فعالیت نداشت چرا که برادرزاده کوچولوش به رحمت خدا رفت. اما خیلی وقته که خانوم بازیگر از این سوگ دراومده و فعالیت رنگی و خوبی تو پیجش داشت که خب در نهایت باز هم مدتی میشه که به دلیل شرایط وخیم کشور سکوت کرده! نرگس محمدی چندان اهل آرایش بازی نیست اما خب یه عکسایی ازش دیده شده که خانوم بازیگر رو به چهره ای میکاپ شده نشون میده اما انگاری چندان کاربران به مذاقشون خوش نیومده و بیشتر همون ستایش ساده رو دوست دارن!

narges-mohammadi-va-khoharash-13

نرگس محمدی و طرح فالوور جذب کُنش از طریق آرایشگر!

نرگس محمدی هنوز هم با اون چهره و نقش تو ذهن مردم هک شده چرا که بعد از اونم دیگه نقشی به اون میزان تاثیرگذار بازی نکرد و خلاصه که از همون اول با یه شخصیت دوس داشتنی وارد شد و خودش رو حسابی تو دل مخاطب جا کرد. اما نرگس خانوم محمدی به تازگی در فیلمی به نام “خائن کشی” نیز بازی داشته که هنوز به اکران نرسیده!

نرگس محمدی یه مدتی بد که خیلی خیلی کم کار شد اما حالا هم فیلم و هم نمایش در راه داره. اما بریم سراغ اصل مطلب که به تازگی تصویری از خانوم بازیگر در کنار آرایشگر جذابشون منتشر شده که مورد توجه قرار گرفت.

campec.ir_2851623312540995683_1315567878

البته این اولین باری نیست که یک خانوم بازیگر میاد و با آرایشگرش سلفی منتشر میکنه! ظاهرا این کار خیلییی مد شده و اگه کسی نکنه میگن خوشگلاسیون نمیکنه!! جهت مزاح و تمسخر!

جالب اینجاست که همیییشه هم خانوم آرایشگر کم حجاب هستند و باعث بیشتر دیده شدنه عکس میشن. ناگفتهنمونه که خانوم بازیگر با کانتور غلیطی که در تصویر پایین دارند خیلی از کاربران به شک افتادند که ایشون هم به دماغ عملی ها پیوسته یا خیررر!

ac-image-Aq1638852471tG

علی اوجی از نرگس محمدی مارکوپلو ساخت بدجووور!

نرگس محمدی این بازیگر جوان چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند کاربلد و مشهور کشور ازدواج کرده و هر دوی آنها بعد از این وصال بیش از پیش دیده شدند. 

نرگس و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند به همین خاطر هر چند وقت یکبار تصاویری از خود در صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند.

نرگس+محمدی

نرگس محمدی آبجی داره بدل خودش جوری که عمرا شخیص بدین کدوم کدومه!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری حضور داره اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال “معمای شاه” بازی داشت و بعد ها هم در سریال “گاندو” دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد. طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

سارا محمدی علاوه بر این، روانشناس و نقاش نیز می باشد و علاقه وافری به بلاگری و انتشار تصاویر خود هم دارد. سارا محمدی در صفحه اینستاگرامش که پرایوت هم هست نزدیک به ۵۰ هزار دنبال کننده دارد که خب چنن صفحه ای قفل کردنش واقعا خنده داره و مشخصه برای جذب فالووره!

tfryt

yy

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *