"نسرین مقانلو" شکل و شمایل ساخته زیرِ بیست؛ خانوم پری دریایی از شاخای لب دریاست!

نسرین مقانلو که از بازیگرای مشهور و جذابمونه که عکسای زیادی از خودش منتشر میکنه و به تازگی هم با سیس خندونش نظراتو به خودش جلب کرد.

شایانیوز- نسرین مقانلو از بازیگرای مشهور و باحال سینما و تلویزیونه که البته بیشتر ایشون رو در سریال های جعبه جادویی دیدم اما خب هر وقتم بر روی پرده نقره ای رفته و بازی کرده حسابی ترکونده چرا که کلی طرفدار داره و واقعا جذاب بازی میکنه. نسرین مقانلو از آپشنای خاصش صداشه که یه دورگه خوش صداست که خب شاید چندان به صدای ظریف خانوما شباهت نداشته باشه اما دوست داشتنیه و اتفاقا خیلیام صداشو دوست دارن. نسرین مقانلو از اون دسته هنرمندانی هستش که نصف سالو ایرانه و نصف دیگش آمریکا.

نسرین مقانلو حتی همین الان هم ممکنه در آمریکا به سر ببره و خب آقایون و خانومای بازیگر از اونجایی که راحتی و رفاه بیشتر رو میخوان و پولشونم از پارو بالا میره، در نتیجه همشون تو رفت و آمدن و یا اصلا کلا رفتن که رفتن!!

نسرین مقانلو در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره و خب از اونجایی که همین تازگیا اکران دعوت بود و یه سر اومده بود ایران و پسراشم اومدن، تصاویر بسیاری منتشر کرد اما در ادامه میخوایم عکسی از خانوم خانوما ببینیم که همچون دختران ۱۸ ساله تریپ زدن و خب از خوبیای نسرین مقانلو همین به خود رسیدنشه و مراقب خودشه تا خوشجل موشجل بمونه!

unknown_306388535_1133094690960671_950452559134069481_n

نسرین مقانلو وقتی ۱۹ ساله بوده و با الانش مو نمیزنه

خب قطعا دیدن قبل و بعد بازیگران و در کل چهره های مشهور برای کاربر جالبه به خصوص اینکه ببینی جَوونیاشون چه مدلی بودن. مثلا نسرین مقانلو تصویری از خود منتشر کرد که برای ۱۹ سالگیش بود و خب تغییرات به نسبت کم خانوم خانومای مورد توجه قرار گرفت.

Untitled

نسرین مقانلو و خانوم ژَذاب سینما تو یه فیلم! بانک زده ها میترکونه؟

نسرین خانوم مقانلو که این روزها فیلم بانک زده ها را روی پرده دارد. فیلمی که آخرین حضور دو چهره مشهور بود و حالا هم کل مانور فیلم برای جذب تماشاگر روی این دو نفر است یکی مرحوم علی انصاریان که سال گذشته به علت ابتلا به کرونا درگذشت و دیگری هم سحر خانوم قریشی که دیگه تکلیفشون مشخصه و این مدت کلی سروصدا به پا کرد و بعد از کلی آتیش سوزوندن پیش تتلو حالا تو دبی آروم گرفته!

بانک_زده_ها

نسرین مقانلو یه حرکت زد لب دریا برررگ ریزون! خانوم به خودت رحم کن

نسرین مقانلو در کل از اون دسته بانوانی هستش که سن و سال کمی نداره اما عمرا اگه بذاره زندگی به کامش بد بگذره و هر طور که شده خوب و خوش بگذرون زندگی میکنه.

مثلا همین چند روز پیش خانوم خانوما به ایران اومده بودن و خب برای تفریح با دوستان گشت و گذاری داشتن و تصاویری هم منتتشر کردند. 

اما نکته جالبش اینجا بود که نسرین مقانلو در تعدای از عکس ها لب ساحل نشسته و خیلی راحت و بی پروا داره سیگار میکشه و پشت سر هم کام میگیره! خب باید گفت خانوم بازیگر حالا شما که سیگار کشیدی باشه به خودت مربوطه! دیگه چرا اصرار داری همرو به اشتراک بذاری که نشون بدی چه اتفاقی افتاده و چیکار کردی؟! عجیبن غریبا ….

f

اما همسر باحال نسرین مقانلو

نسرین مقانلو،  همسر کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌ های گمرک اهواز، پاس و تاج می‌ باشد. او در رابطه با ماجرای آشنایی با همسرش می گوید: ” سر فیلم «همسر» آقای فخیم‌زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه‌های مختلف،‌ با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می‌آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می‌دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم یا کارهای دیگر، اما چون گرین کارت آمریکا داشتم، مجاز نبودم بیشتر از ۳-۴ ماه در ایران بمانم و باید برمی‌گشتم.

۱۰ سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

unknown_258883617_103864302086777_7401261539904446822_n

unknown_272165655_471360854354410_2978645994335783483_n

بیوگرافی جالب نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران ، دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۷۲ به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود یک خواهر ساکن آمریکا دارد و برادرش بیژن سرمربی تکواندو می باشد. پدرش در ۱۲ آبان ۱۳۹۹ درگذشت ولی مادر محترمشان در قید حیات می باشد.

unknown_199315587_168432771963452_2221006644467916860_n

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *